درخواست کمک اکبر از خدا

 فاصله گرفتن اکبر از شعار انتحاری خویش

شعار "من به امنیت کشورهای ۵+۱ اعتراض دارم و در مقابل امنیت ایشان ایستاده ام"، شعاری سنگین برای باقیمانده های رمق و توانایی من است و من در تلاشم تا از این شعار فاصله بگیرم و کمی آرامش و ثبات را در اندک سالهای باقیمانده از جوانی ام ببینم.

از خدا می خواهم در نیمه دوم ماه مارس ۲۰۲۱ بطور اتوماتیک به آن سمت هدایتم کند و پیشم ببرد.
چرا که  من هم آدمم و باید فرصت تنفس هم داشته باشم و ظلم و جور و ناسپاسی زمانه نسبت به اکبر نیز باید حد و مرز و پایانی داشته باشد.
حقم بر کشورهای ۵+۱ را نیز به خود خدا حواله می کنم تا دچار "گناه تاکتیک انتحاری" و "گناه راهبرد انتحاری" نشده باشم و اگر که قرار است زنده بمانم، زنده بمانم و در خلوت خودم با خدا، مشق و تمرین پرهیزکاری، بندگی، معرفت و نیایش را ادامه دهم تا در ادامه راه زندگی ام هر آنچه که خدا می خواهد، همان بشود.
خدایا کمکم کن که به همین سمت بروم.
شکرت خدا.

علی اکبر ابراهیمی
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹
۲۰ فوریه ۲۰۲۱
تهران


پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است