به کشورهای ۵+۱ خیلی خوش گذشته است


نسخه ارتقا یافته فهرست ۲۰۲۰
(ضمیمه دوم به فهرست تروریستی ۲۰۲۰)
با توجه به اینکه از سند اکتبر ۲۰۲۰ یک نسخه ارتقا یافته با عنوان سند ژانویه ۲۰۲۱ تهیه و منتشر کردم و ترجمه هم شد و با پست سنتی و ایمیل برای سازمان ملل و کشورهای ۵+۱ نیز فرستاده شد
و پاسخی هم دریافت نشد،
من منتظر حمایت رسمی کشورهای ۵+۱ و سازمان ملل از سند ژانویه ۲۰۲۱ اکبر هستم.
و در غیر اینصورت راضی و موافق با برخورداری کشورهای ۵+۱ از امنیت و ثبات نیستم و آن را تایید نکرده ام و زنده بودنم به معنای تایید امنیت کشورهای ۵+۱ نیست.
.

ممکن است تاکیدم بر مخالفت با امنیت کشورهای ۵+۱ به کانون تمرکز اول و اصلی ذهنی ام تبدیل شده و بخش عمده انرژی مرا بگیرد و منجر به تضعیف مجدد شدید و یا حتی مرگم شود.
اما من سعی می کنم این موضوع را به آرشیو تاریخ بسپرم و بر آن تمرکز نکنم، چرخ و عصر اگر که امانم دهد.


علی اکبر ابراهیمی
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
۵ فوریه ۲۰۲۱
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است