هر دو متن

 


گزیده مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر



وزارت امور خارجه کشور ترکیه
و
جایگاه دبیر کلی سازمان ملل،

با درود و احترام.

همانگونه که استحضار دارید
اینجانب علی اکبر ابراهیمی
می خواستم "چشم انداز مطلوب اکبر از جهان"
را تعریف، تبیین، تالیف، طراحی و نقاشی کنم
و بعنوان یک الگو و نمونه پیشنهادی،
پیش روی تکنولوژی ها، علوم و کل جهان قرار دهم

و از نبوغ و استعدادهای ویژه
و ایده ها، طرحها و برنامه هایی
برای تاسیس یک سازمان که در هر یک از کشورهای جهان شعبه ای داشته باشد
و نقشه راهی پیشنهادی را تالیف کند
برای پیش رفت به سمت این هدف برخوردار بودم.

اما متاسفانه امکان راه اندازی مجدد مطالعات و پژوهشهای علمی متوقف و معلق مانده
و حفاظت، پرورش و به روز رسانی و توسعه نبوغ و توانایی های کاریزماتیک اکبر
تا سطح طی کردن مراحل اجرای پروژه اکبر و رسیدن به دستاوردهای عالی مطالعات و پژوهشهای اکبر
و حتی تا سطوح بسیار پایین تر نیز
تا قبل از سال ۲۰۰۹ برایم فراهم نشد

و پس از سال ۲۰۰۹ نیز از امکان سازمان یابی و استخدام دستیاران، پژوهشگران، مشاوران و کارمندانی که بتوانم از دانش و تجربیات ایشان برای جبران خلا مطالعات و پژوهشهایم استفاده کنم برخوردار نشدم

و هیچگاه نتوانستم مبانی نظری ایران اکبر و جهان اکبر را بطور جامع و بی نقص تعریف و تبیین کنم
و با فیلمهای علمی تخیلی, آن چشم اندازها را به تصویر بکشم
و بر مبنای چنان دستاوردها و محصولاتی، کنفرانسهای توسعه مربوطه را برگزار کنم
و .... نتوانستم.

و متاسفانه در نبود و خلا این توانایی و اجرا از سوی اکبر، خود کشورهای ۵+۱ که یکه تازان و ماجراجویان و مسوولان اصلی در جهان معاصر ما بوده اند نیز جهان را به میزانی قابل پذیرش و کافی به سمت اهداف اکبر رهنمون نشده و پیش نبرده اند.
یا نتوانسته اند و یا نخواسته اند و در هر حال، نه اکبر را حمایت و تقویت کرده اند تا این وظیفه آن شش کشور را انجام دهد و نه خودشان وظیفه خودشان مبنی بر نزدیک شدن جهان به جهان مورد نظر اکبر را انجام داده اند.


با توجه به اینکه من کشورهای عضو گروه ۵+۱ را مسوول عقب افتادگی و خسارتهای اکبر که در بالا اشاره شد شناختم،

خواستار شکل گیری اراده رسمی سیاسی در کشورهای ۵+۱
برای حمایت ایثارگرانه
از آنچه که مد نظرم بوده است
و اجازه دادن به جهان و کمک ایثارگرانه به جهان
برای پیش رفتن جهان به آن سمت
و همچنین برای حمایت از منبع و معدن و خاستگاه و تاریخ چنان گنجینه ای یعنی از خودم هستم.

من بطور مشخص خواستار تشکیل جلسه وزرای امور خارجه کشورهای ۵+۱ در مورد کم و کیف حمایت کشورهای ۵+۱ از اکبر و همچنین خواستار حضور خودم در برخی از این جلسات هستم.
.... .

موفق و موید باشید،
با سپاس،
با احترام،

علی اکبر ابراهیمی
سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
۱۲ مارس ۲۰۱۹
تهران








سند ژانویه ۲۰۲۱ اکبر
(ایده سازمان مرجع بشر)


دبیر کل محترم سازمان ملل،
عالیجناب آنتونیو گوترش،

اینجانب درخواست شغل مورد نظرم در سازمان ملل را دارم.
بدین ترتیب که:
بعنوان
"مشاور عالی دبیر کل های پیشین، فعلی و آینده سازمان ملل"
به همکاری در آن سازمان فراخوانده می شوم.


در سازمان ملل
ابتدا پتانسیل ها، ظرفیتها و توانایی های آن سازمان
برای همکاری با اکبر و حمایت اجرایی از اکبر را ارزیابی و بررسی می کنم
و همچنین مطالعاتم در مورد
سازمان موازی سازمان ملل
که مد نظرم هست
آغاز می شود.

سازمان موازی، وجود سازمان ملل و نقشها و مسوولیتهای سازمان ملل را برای جهان مهم و ضروری می شناسد و از سازمان ملل تقدیر و تشکر می کند
و داعیه ایفای نقش و مسوولیتهای سازمان ملل را نیز ندارد.

پازل های تشکیل دهنده تصویر جهان بهتر و دولت جهانی اکبر
در چشم اندازهای هدف سازمان ملل قابل جستجو، شناخت و تعریف شدن است

و در سازمان موازی
یکی پس از دیگری
در قالب ایده ها و طرحهایی همچون
"پزشک واحد جهانی"
تعریف و تبیین شده و توسعه می یابند
تا نمایی کلی از تصویر مطلوب جهان حاصل شود

و سپس بتوان نقشه راهی برای رسیدن به آن را تدوین کرده
و برای تبلور و تعیین آن تصویر در واقعیت، کارهای اجرایی را برنامه ریزی کرد.

من می خواهم از حمایت رسمی سازمان ملل برخوردار شده و 
در سازمان موازی (یا همان سازمان مرجع بشر)
توسعه دهنده و اجرا کننده چنین ایده هایی باشم:

"تمام دانش و توانایی های بشر در زمینه بهداشت و درمان،
در تصویر پزشک واحد جهانی جمع می شود
و پس از تبدیل شدن این تصویر به واقعیت
و ساخته شدن عقل کل نسبی معاصر بهداشت و درمان (پزشک واحد جهانی)،
این مرجع باید بتواند
در یک لحظه واحد 
به همه تک تک انسانها بطور جداگانه و ویژه هر فرد، مشاوره و خدمات ارایه کند.
و تلاش برای سلامت، قوی و زیبا متولد شدن نوزادان در سراسر جهان نیز یکی از خدمات آن است."



با احترام
علی اکبر ابراهیمی
جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹
۲۲ ژانویه ۲۰۲۱
تهران 

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است