پیشنهاد اکبر به کشورهای ۵+۱

 


"دولتهای محترم کشورهای آمریکا، فرانسه، انگلیس، چین، روسیه و آلمان،
لطفا در پیشنهاد نمودن سند ژانویه ۲۰۲۱ اکبر به سازمان ملل
با هم متحد شوید
و این کار را با هم و مشترکا
انجام دهید.
سپاس."

و اگر نتوانستید و یا نخواستید،
لااقل این کار را انجام دهید:

"پیشنهاد می کنم کشورهای ۵+۱ یک ورک شاپ در تهران 
با امکان استخدام چند ده پژوهشگر
برای پژوهش محض و آزمون و خطا و نه برای بازگشت سرمایه
در اختیار من بگذارند."





پیشنهاد اکبر به کشورهای ۵+۱

سران محترم کشورهای ۵+۱، عالیجنابان

با توجه به اینکه "سند ژانویه ۲۰۲۱ اکبر" را تهیه و منتشر ساختم تا از حمایت رسمی سازمان ملل برای تاسیس سازمان موازی آن سازمان برخوردار شوم اما هنوز پاسخ لازم را دریافت نکرده ام و آن سند از طرف شما نیز به سازمان ملل پیشنهاد نشده است،

با توجه به اینکه بدون اسپانسر امکان توسعه فعالیتهای علمی پژوهشی خویش و اجرای طرحهایم را بسیار کم می بینم،
با توجه به اینکه تحقق چشم اندازم برای جهان و بشریت را ضروری می شناسم اما نبوغ من در اثر دور ماندن از فعالیتهای اصلی ام و گذشت زمان در حال هدر رفتن است،

و با توجه به اینکه با حاکمیت سیاسی در ایران همسو نبوده ام و امکان اسپانسر دولتی در ایران حتی در سطح محدود نیز نه برایم هست و نه من آن را می خواهم،

و از آنجا که بدلیل همدیدگاه نبودنم با حاکمیت مایل نبودم ریسک همکاری با خودم را به یک اسپانسر خصوصی پیشنهاد دهم
و برای دوازده سال گذشته تنها بودن، ضعیف بودن و منزوی بودن را انتخاب کردم.

و بدین ترتیب در این سالها کاملا از جامعه علمی، فرهنگی، هنری و صنعتی ایران دور و جدا مانده ام و آنقدر فکرم درگیر و گرفتار بوده است که حتی فرصت نکرده ام در اینجا عضو یک کتابخانه شوم،

پیشنهاد می کنم کشورهای ۵+۱ یک ورک شاپ در تهران 
با امکان استخدام چند ده پژوهشگر
برای پژوهش محض و آزمون و خطا و نه برای بازگشت سرمایه
در اختیار من بگذارند تا چنانچه نبوغی در من هست، قبل از مرگم تبدیل به خدمات برای جهان و جهانیان و یا دست کم تبدیل به یک مقاله کاربردی مرجع شود.


با احترام،
علی اکبر ابراهیمی
چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹
۲۰ ژانویه ۲۰۲۱
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است