چشمه جوشان اکبر

 


رجعت اکبر به راهبرد اصلی اکبر

اینکه آدم به این نتیجه رسیده باشد
که با یک شعار انتحاری مبنی بر مخالفت با امنیت کشورهای ۵+۱
خواستار تشکیل جلسه با سران ۵+۱ شده باشد،
نشانه خوبی نیست.

هر چند که خدا بطور مستقیم و صریح مرا انتخاب نکرده و بطور مستقیم و صریح حتی با من سخن هم نگفته و نقش و مسوولیت ویژه ای نیز برای من تعریف نکرده است
و امور مرا به انگیزه، خواست، اراده و استعدادهای درونی خودم واگذار کرده است،

اما من
در مقابل همین میزان اندک از خدا و حقیقت
که بر من نازل شده است یا می شود
نیز موظف و مسوولم
که تعظیم کنم و به احترامش با شکر گزاری و شادی
به ایده هایی بهتر برسم.

این فقط یک احساس وظیفه یا مسوولیت نیست،
من خودم خواسته ام و اراده کرده ام که
با خدا و با انسان سر و کار داشته باشم
و در مقابل ایشان پاسخگو، شایسته و به درد بخور باشم و ایشان را در مقابل اکبر پاسخگو و متعهد بیابم.
و زندگی ام تالیف ادبیات بندگی و معرفت
که هدف از آفرینش بوده است
باشد.

به امید خدا در هفته ها و یا ماههای آینده
در یک اثر کتبی کاربردی مهم از اکبر
که به زبان انگلیسی نیز ترجمه خواهد شد،
از راهبرد اکبر
که متمرکز خواهد بود
و در آن از پرداختن بیش از حد
به امور بی پایان و مبتذلی همچون منازعات سیاسی و امنیتی معاصرین اکبر
_که انرژی زیادی از اکبر را نیز هرز و هدر داده است_
اجتناب شده است،
رونمایی خواهد شد.

بدین ترتیب اگر که در راه اکبر دست به اقدام انتحاری نیز بزنم، ارزشش را خواهد داشت.
البته هزار باده ناخورده در رگ تاک است و برای موفقیت و پیروزی در تاسیس "سازمان موازی" و تشکیل دولت جهانی اکبر، آنقدر درها را به روی خودم باز می بینم که هیچگاه نیاز به چنان اقدام یاس آلودی نخواهد شد. اگر هم نیاز شد، در پیشگاه خدا و بشر به خودم اجازه و حق انتحار نخواهم داد و به سطح فرهنگ و ضریب هوشی معاصرینم باز هم فرصت خواهم داد تا فرداهای زمان مرگی که خودش برایم پیش بیاید و تا دیگر اعصار،
که اگر زندگی من کتیبه بندگی و معرفت باشد
در هر عصری از شانس "مورد نظر خدا و بشر قرار گرفتن" برخوردار خواهد بود.

علی اکبر ابراهیمی
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹
۱ اکتبر ۲۰۲۰
تهران - ایران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است