منو با لباس سیاه دیدن


منو با لباس سیاه دیدن.
این سخن به آن معنی است که اون طوری ها هم نیست که چون آئینهای محرم ایرانیان از طرف حاکمیت سیاسی در ایران استحاله و مصادره به اهداف مطلوب رژیم شده، من از آن بیگانه و بیزار شده باشم.
من دیشب پیراهن سیاه پوشیدم و به یکی دو شهر رفتم و فردا یا پس فردا نیز با همین پیراهن سیاه به تهران هم خواهم رفت.
این اقدام نمادین اکبر، هم خاستگاهی در تمایلات درونی خود اکبر دارد

و هم باید در نظر گرفت
اکبر اون جور بچه ای نیست که
افتخار موج سواری سیاسی اکبر با علاقمندی ها و سرگرمی های بخشهای عمده ای از بخش ایرانی ملت جهانی خودش را به ملت خودش در ایران نبخشد و با مراسمات محرمی ایشان قهر و بطور کامل قطع رابطه کرده باشد و ملت خودش را طرد و به حال خودشان رها کرده باشد.
اکبر سنگ بشه اگه دوستت نداشته باشه!
آئینهای محرمی در ایران، انشا الله که یک حسن، مزیت، ثواب و سنتی صحیح و درست است. اما حتی اگر که یک بیماری و حماقت بود من باز هم آن را بعنوان بخشی از مسائل خودم می پذیرم و قبول می کنم. نمی توانم بگویم که مسائل ملتم (اعم از ملت جهان و یا ملت ایران) مسائل من نیست.
من نه آن حقیقت مطلق نهایی ام که دل هیچ احدی
در هیچ کجای جهان و در هیچ کجای زمان را بشکنم و امید جهان منتظر و مظلوم را نادیده بگیرم.
مردم و ملتها خودشان عقلشان می رسد و پتانسیل و استعدادش را دارند که هویت و شناسنامه خودشان را تعریف و تالیف کنند و نیازی ندارند که من مثل "هوخشتره" از بالا بپپرم پایین و بهشون بگم کی هستن و چه شخصیتی باید داشته باشن.
من شخصیت و حقیقت هدف را پیش روی ملتها می گذارم، نوع رقص و آواز خوانی بر عهده خود هر ملتی است. و بتدریج همه رقصها با اراده هدف اکبر هماهنگ خواهند شد.
زنده باد و درود بر منافع شخصی اکبر که شامل تامین چشم انداز مطلوب اکبر از جهان نیز می شود.
این راه من و خط مشی متناسب با راه من است.
موافقان یا مخالفان آیینهای محرم ایرانیان نیز هر یک می توانند دیدگاهی در مورد محرم داشته باشند.
آنچه که برای من مهم است، همسویی و تعامل متقابل بین من و جامعه ایران و همه جوامع جهان به سمت اهداف مطلوب سازمان موازی (سازمان اکبر) است.

با بهترین آرزوها برای ملت ایران، همه ملتهای همسایه ایران و منطقه خاور میانه و همه ملتهای جهان،


علی اکبر ابراهیمی
صاحب منافع اکبر در میان همه ملتها، اقوام، نژادها و در همه مرزهای جغرافیایی.
شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۹
۲۹ آگوست ۲۰۲۰
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است