پیام حسن نیت

پیام حسن نیت اکبر
به ترکیه و سازمان ملل

من هنوز هم ترکیه را به اقداماتی فرا می خوانم که حسن نیت ترکیه نسبت به اکبر را نشان داده و ثابت کند.
بدیهی است چنانچه پس از پایان آگوست ۲۰۲۰
من به آهستگی و به تدریج تئوری هایی را در دیدگاه اکبر به کار گیرم
که ترکیه نسبت به من دچار سوتفاهم شده
و از من دلگیر شود،
مسوولیت آن با خودم نخواهد بود.

همچنین در اینجا یکبار دیگر نیز از سازمان ملل می خواهم در سطح دبیر کل، گزارش فوری یی که خواسته بودم را به من ارائه دهد.
منظور ارائه گزارشی از سوی سازمان ملل به اکبر در مورد
سیاستگزاری ها، اقدامات و تلاشهای سازمان ملل
در جهت یکی شدن همه تحقیقات دولتی در جهان
برای یافتن چاره و علاجی در مقابل ویروس کرونا ست.
من تا پایان آگوست ۲۰۲۰ نیز صبر می کنم.

من در این چند روز منتظر تماسهایی از سوی ترکیه و سازمان ملل هستم
تا شاید اظهار نظری را که برای پس از این چند روز مد نظر دارم، کنسل کنم.


علی اکبر ابراهیمی
دوشنبه ۱۰ آگوست ۲۰۲۰
۲۰ مرداد ۱۳۹۹
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است