یاد بعضی نفرات

یاد بعضی نفرات
یاد بعضی نفرات
روشنم می دارد:
محمد نوری زاد،
نرگس محمدی،
نسرین ستوده،
علیرضا رجایی،
قاسم شعله سعدی،هاه
محمد نجفی
و
....

قوتم می بخشد،
راه می اندازد،
و اجاق ِکهن ِسردِ سرایم
گرم می آید از گرمی ِعالی دم شان.


نام بعضی نفرات
رزق روحم شده است.
وقت هر دل تنگی
سوی شان دارم دست
جراتم می بخشد
روشنم می دارد.

اصل شعر از نیما یوشیج




من حالم خوب است. فقط دستانم در اثر قرصهایی که نمی شناختم و پس از حدود سی و چند ساعت اولیه به تیمارستان فرستاده شدنم شروع کردم به خوردنشان، موقتا می لرزد و موقعیت شغلی ام را تحت تاثیر و تضعیف قرار داده است.
وزرای خارجه آن شش کشور مدعو نیز در این پذیرایی میهمانم نشدند و با من همراه نگشتند.
هیچکس و از جمله
وزرای امور خارجه کشورهای ۵+۱ آنجا نبودند و من تنها بودم.
هیچکس آنجا نبود و من هم که داشتم توی شب گم می شدم، برای منافع و جاه طلبی های شخصی خودم رفته بودم.
چقدر مظلوم و تنها ست حقیقت!
چقدر مظلوم و تنهاست بشر!
چقدر مظلوم و تنهاست خدا!


پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است