شش یادداشت از اکبر

شش
صحنه آرایی های روزها و هفته های اخیر میان ترکیه و شش قدرت جهانی را
تایید یا رد نمی کنم.
چونکه امکان نظارت، بازرسی، مدیریت و کنترل اکبر بر آن موضوعات را از اکبر سلب کرده بودند.

علی اکبر ابراهیمی
شنبه
۲۵ آبان ۹۸
۱۶ نوامبر ۲۰۱۹
تهران


پنج
وعده اکبر به ترکیه

شاید به زودی به ترکیه رو کنم و مستقیما ترکیه را خطاب قرار دهم.
ترکیه را از طرحها، کتیبه ها و تکالیف روشن اکبر محروم نخواهم کرد.
البته این گپهای قشنگ و احتمالات زیبا، همگی برای سرگرمی است
و متوقف کردن شمارش معکوس برای ترکیه در مورد ۲۴ دسامبر ۲۰۱۹ را قبلا بطور کامل به اختیار خود ترکیه واگذار کرده ام و مربوط به خود ترکیه و در دست خود ترکیه است و من در اینمورد اختیار و توانایی ندارم حتی اگر که اراده ای نیز در کار باشه.


دوستت دارم ترکیه،
علی اکبر ابراهیمی
رییس جمهور باالقوه ترکیه
جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸
۸ نوامبر ۲۰۱۹
تهران





چهار:
پول مورد نیاز ترکیه را به ترکیه بدهید

شورای عالی ارتشها و نیروهای نظامی کشورهای ۵+۱

اگر ترکیه لایق
کمکهای مالی ۵+۱
برای شهرک سازی های گسترده ترکیه در سوریه
برای پناهندگان
و برای اقوام سوریه و از جمله کردهای سوریه
نیست،
پس با چه حقی در همه این سالها بار نه چندان سبک پناهندگان و وظیفه اداره امور پناهندگان را به دست چنین کشور نالایقی سپرده بودید؟! عجیب است.
پول مورد نیاز ترکیه را به ترکیه بدهید. از خزانه های ۵+۱.

علی اکبر ابراهیمی
جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸
۸ نوامبر ۲۰۱۹
تهران





سه:
در مورد کشته های اکبر پاسخگو باشید


شورای عالی ارتشها و نیروهای نظامی کشورهای ۵+۱

در مورد عملیات موسوم به چشمه صلح در شمال سوریه در هفته های اخیر،
هر چند که من احتمال وجود داشتن شهدایی در میان کشته شدگان دو طرف دعوا را کاملا رد نمی کنم و آن شهدا را از افتخارات و ثروتهای معنوی خودم می شناسم
اما با توجه به اینکه از اساس، امکان نظارت و بازرسی من بر کلیت موضوع (یعنی همان تقابل) از من سلب شد
و من نمی دانم که شاید آن کشته شدگان جنب بوده اند شاید تمیز بوده اند،
علی رغم آنکه بطور پیش فرض، همه آن کشته شدگان دو طرف را شهید محسوب می کنم و آنها را از افتخارات و ثروتهای معنوی خودم به حساب می آورم و شهید می شناسم،
اما همچنین نمی توانم هیچیک از کشته شدگان هیچیک از آن دو طرف را "بطور رسمی" شهید بشناسم و شهید محسوب کنم.

بر همین مبنا از آنجا که ممکن است برخی و یا همه آن کشته شدگان دو طرف آن دعوا جنب بوده باشند و هیچگونه ثروت معنوی یی برای اکبر در کار نبوده باشد
و من نیز هیچ نظارت و بازرسی یی را بعنوان جایگزین نظارت و بازرسی خودم قبول ندارم،

من خواهان غرامتهای مادی و معنوی سنگین بابت تک تک کشته های دو طرف آن دعوا از طرف کشورهای ۵+۱ هستم.
تصریح می کنم غرامت را
از کشورهای ۵+۱
و برای خودم
می خواهم.


علی اکبر ابراهیمی
جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸
۸ نوامبر ۲۰۱۹
تهران





دو:
حمله نظامی ترکیه به منافع اکبر بوده است


ای حقیقت ترکیه،

به تلاشها و درخواستهای من برای
فراهم شدن امکان نظارت و بازرسی اکبر بر موضوع عملیات نظامی موسوم به چشمه صلح در شمال سوریه
_که صدور مجوز اکبر برای ترکیه جهت انجام آن عملیات نیز شاید یکی از نتایج آن می شد_
پاسخی رسمی و عملی داده نشد.

نمونه اش، عدم امکان سیر و سیاحت میدانی اکبر در ترکیه در آن روزها
و همچنین قطع بودن امکان ارتباط اکبر با صلاح الدین دمیرتاش
_اعم از ارتباط از طریق شنیده شدن صدای دمیرتاش در رسانه های عمومی و یا به شکل ارتباط مستقیم و فیس تو فیس_
در آن روزها بود.

بدین ترتیب، همانطور که قبل از آن عملیات گفتم که آن عملیات را تایید نمی کنم، امروز نیز اعلام می کنم که
آن عملیات، علی رغم ضرورت و فواید احتمالی یش،
همچنین حمله ای به منافع اکبر در ترکیه، شمال سوریه و در سراسر جهان نیز بوده است.
و همچنین این امکان وجود داشت که اهداف آن عملیات، با نقش آفرینی اکبر خیلی بهتر و بدون شلیک حتی یک گلوله تامین شود.

انجام آن عملیات
توسط ترکیه،
با مشورت، تایید و حمایت روسیه و آمریکا
و با مسوولیت کشورهای ۵+۱
بوده است.


علی اکبر ابراهیمی
جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸
۸ نوامبر ۲۰۱۹
تهران







یک:
پولهای ایران کجاست

شورای عالی ارتشها و نیروهای نظامی کشورهای ۵+۱

پولهای ایران در کشورهای ۵+۱ را جستجو کنید، بیابید، به ایران برگردانید
و همچنین سپس
خامنه ای و اردوغان را به یک کنفرانس مشترک مطبوعاتی بیاورید
و مجبورشان کنید تا در مورد
پولها و طلاهایی که گفته می شود در سال ۲۰۰۹ از ایران خارج و به ترکیه وارد شده است
و در باره دیگر موارد پولشویی،
شفاف سازی کنند.


علی اکبر ابراهیمی
جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸
۸ نوامبر ۲۰۱۹
تهران









پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است