پیش نویس پیام اصلی اکبر به ترکیه


این صرفا یک پیش نویس است.
نسخه ویرایش شده در روزهای آینده منتشر خواهد شد.






Aliakbar cumhurbaskanlik adaylik manifesto aciklamasi:
Yayinlandi.
Videosunu cekmek lazim dagil.
Uzun oldugu icin, turkceye tercumesini yapacak bos guc kandimde bulammadim.
Turkiye benden caldigi paralarla bu tarcumayi yapmali ve turkiye milletine yayinmalidir.



دنیا از پنج بزرگتره ترکیه، باور کن.
کشورهای ۵+۱ خدا نیستند ترکیه، باور کن.
میزبانی مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر حق توست،
از کشورهای ۵+۱ نترس، از خدا بترس.
به جایزه های اونا اعتماد نکن، به خدا اعتماد کن.


"مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر رو میزبانی کن،
امکان سلسله جلسات و مذاکرات اکبر
با وزرای امور خارجه و سران ۵+۱
بمنظور رسیدن به تفاهم، توافق و سلسله قرار دادهایی
بر مبنای اون سند رو فراهم کن."


تقابل ماجراجویانه ترکیه با اکبر در دوران آک پارتی اتفاق افتاد
و من اصرار داشتم و دارم که رفتار ترکیه با من
در همین دوران آک پارتی به حالت عادی برگرده
تا هم بی طرفی و عدم دخالت ترکیه
در تعامل اکبر با سازمان ملل و شش قدرت جهانی اثبات بشه
و هم شایبه اختلاف و عدم هم نظری و هم رایی مطلق میان احزاب ترکیه
در رویکرد ترکیه نسبت به اکبر
به هیچ وجه پیش نیاد.

اما حالا که این موضوع غیر ممکن به نظر می رسه،

ترکیه، ای کشور بزرگ،

"من همینک و همینجا
به نمایندگی از حزب یک نفره علی اکبر دونیاسی پارتی سی،
کاندیداتوری ام برای مقام ریاست جمهوری ترکیه را اعلام می کنم.
اولویتم در آن دولت، میزبانی مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر برای اکبر خواهد بود."

قول می دهم در آن دولت تا حد ممکن ترکیه را در جهت تامین اهداف مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر برای اکبر، استثمار کنم.

البته به خود تو نیز توجه خواهم داشت ای کشور بزرگ.
و به اجرای آرمان حکمرانی خوب نیز چندان بی توجه نخواهم بود.

من مستقل از پارلمان پر جمعیت اصلی که خودش وجود دارد،
یک کابینه پارلمانی بر مبنای آرمان اتحاد ملی ترکیه تشکیل خواهم داد.
هر وزارتخانه، شورای وزارت خواهد داشت و امضاها توسط دبیرخانه شورا انجام خواهد گرفت و هر عضو شورا حق وتوی فوری امضا را خواهد داشت و در هر موضوعی که نتوانستند به اجماع، تصمیم گیری و امضای مشترک برسند، خودم شخصا وارد می شوم و در مورد امضا شدن و یا نشدن آن طرح و یا تصمیم، تصمیم می گیرم.
به نسبت تعداد کل آرایی که هر حزب دارد و تعداد کرسی هایی که در پارلمان اصلی دارد،
سعی خواهم کرد بطور عادلانه هر طوری که دوست داشتم در هر وزارتخانه، تا حد امکان از نمایندگان همه احزاب و یا احزاب مربوط تر به هر یک از وزارتخانه ها استفاده کنم. البته اولویتم شایستگی افراد و مرتبط تر بودن افراد به هر وزارتخانه خواهد بود‌.

ترکیه، ای کشور بزرگ،
اگر هم به ریاست جمهوری اکبر برای خودت نیازی نداری، من نیز اصراری ندارم،
اگر هم از ۵+۱ می ترسی و یا به جایزه هایش طمع بسته ای، باز هم عیبی نداره، باشه، چشم، هر طوری که دوست داری،
من حتی آسانترین راه را به تو پیشنهاد داده ام.
یک وکیل برای من بگیر و در اداره مهاجرت، ممنوعیت مسخره ورود اکبر به خاک خودت را در همین دوران آک پارتی رفع کن

"من حتی حاضرم به ترکیه بیایم و سند را بعنوان یک پرونده پناهندگی به اداره مهاجرت و به سازمان ملل ارایه کنم تا رسما روی میز قرار بگیرد."

لازم به یادآوری است که اگر روزی قدرتهای نظامی شش قدرت جهانی را بدست بیاورم، بجز اشغال نظامی ترکیه، به هیچ گزینه دیگری در ارتباط با ترکیه نخواهم اندیشید.
پس خواهشا تا دیر تر نشده است
در مورد اجرای یکی از سه پیشنهاد ذکر شده در این سند، زودتر اقدام کن.

با سپاس،
علی اکبر ابراهیمی،
دونیا لیدری.


پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است