ترور دوستانم قابل توجیه نیست

اعلام آماده باش اکبر برای سران سیاسی شش قدرت جهانی برای روزهای باقیمانده تا ۲۴ دسامبر ۲۰۱۹

برای این چند روز باقیمانده کمیته ویژه تشکیل دهید.



وزرای خارجه و سران کشورهای ۵+۱ هیچگونه اقدام رسمی در جهت تماس گرفتن و جلسه گذاشتن با اکبر در مورد مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر انجام نداده اند اما
شمارش معکوس جهان برای رسیدن آن شش قدرت جهانی به ۲۴ دسامبر ۲۰۱۹ به جریان طبیعی خود ادامه می دهد.


مسعوود مولوی کجاست؟
روح الله زم کجاست؟
محمد نوری زاد، محمد نجفی، نسرین ستوده، نرگس محمدی و دیگران کجایند؟
اگر من هم به شورای عالی دستور دادم که
"از یکم ژانویه سال نوی میلادی
پروژه ترور، ربایش، بازجویی، شکنجه و زجر کش کردن سران سیاسی کشورهای ۵+۱ را آغاز کنند،"
ناراحت نشوید.

من هنوز فرصت نکرده ام در مورد حوادث آبان ۱۳۹۸ ایران اظهار نظر کنم و تئوری های راهبردی اکبر در اینمورد را مطرح کنم،
و حال آنکه کشورهای ۵+۱ با اینترنت اکبر بازی شان گرفته است. بطوری که برای انتشار همین یادداشت من مجبور شده ام مسافت بین شهرها را طی کنم.

باشه، چشم، عیبی نداره، هر طوری که دوست دارید.
من نیز اصراری بر تکرار هشدارها ندارم. زمان برای خود شما شش قدرت جهانی در حال از دست رفتن است. قطع اینترنت که سهل است، اگر حتی مرگ را نیز برای من انتخاب کنید و در اینمورد تصمیم گیری و اقدام کنید، باز هم من قبلا نظرم را بیان کرده ام.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است