طرح کشور فدرالی اکبر

طرح کشور فدرالی اکبر

وزرای امور خارجه کشورهای ۵+۱،
در این سند (متن)، یکی دیگر از جدیدترین مطالباتم از کشورهای ۵+۱ را رونمایی می کنم؛ پنج کشور فدرالی اکبر.

در کنار هر یک از شعبه های سازمان اکبر در خاک هر یک از کشورهای ۵+۱،
چندین کشور متشکل از اقوام ایرانی
اعم از ترکستان، کردستان، عربستان، بلوچستان، لرستان، کیر خرستان و غیره و ذالک
بعنوان حیاط خلوتهای جداگانه همان یک شعبه
برای آزمایش و تفریح و پیشرفت و توسعه و کلنگ زنی جوانان برای استخراج نفت و طلا و فیستیک و فن آوری های نوین و اینا.
می خواهم.



چرا به مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر جواب نمی دید؟
مطالبات اکبر هر سال داره بیشتر و بدتر (شدیدتر و سنگین تر) میشه.
راستی چرا به ترکیه راهم ندادید
آیا باور کنم که در نظر شما حتی به میزان یک روحانی به نام برانسون نیز اهمیت نداشته ام تا بخواهید به ترکیه دستور بدهید و مشکل منع ورود اکبر در کامپیوترهای مرزی ترکیه را از بین ببرید؟
اصلا فرض کنیم که من زن و بچه ها و نوامیس شما را قبول کردم و در ازاش باورتون کردم، بجز خود من دیگه کی باور می کنه؟ زن و بچه های عجوزه/گرانقیمت شماها، عروسان هزار داماد و هزار صاحب هستند. باید به همه جوانان جهان نیز بدید تا باور کنند. من نیز حرفی ندارم و حتی طرحهاشش رو نیز طی ماهها و یا سالهای اخیر پیشنهاد کردم بهتون.
چرا به راهکارهای اکبر برای نجات خودتون متوسل نشدید؟
باشه پس من هم در میتینگ بزرگ شورای عالی در ۲۴ ساعت پس از ۲۴ مارس ۲۰۱۹، فقط به نجات خودم و به حفظ و ارتقای جهان فکر می کنم و از شما کشورهای عبور می کنم.


علی اکبر ابراهیمی
شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸
۲۶ اکتبر ۲۰۱۹
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است