تمسخر اکبر توسط خدا

مدارک لازم برای مجازات شورای عالی

الا یا ایها الاکبر (ای علی اکبر ابراهیمی)
آیا تو هنوز من خدا رو نشناختی که چقدر بهانه گیر، لج باز و دیوانه هستم؟

من نمی گم که قصد دارم درخواست تو برای مجازات کردن شورای عالی ارتشها و نیروهای نظامی کشورهای ۵+۱ رو استجابت کنم یا نه.
فقط می گم که تو برای ارایه این درخواست، اسناد و مدارک و استقامت و پی گیری نیاز داری. باید به صدور فرمان و دستور خطاب به ایشان ادامه دهی تا انحرافاتشان از مسیر اعمال اراده اکبر بعنوان سند و مدرک به درخواستت ضمیمه بشه.

اونوقتی که فقط خواستار مجازات نمایندگان سیاسی شون شده بود بازم وضعش بهتر بود.
حالا ارتشها شون هیچی، خواستار مجازات خود اون کشورها و حتی اتباع و شهروندانشون هم شده، چه کم اشتها!

اکبر: صدای تو
_که اونهم اورجینال نیست و از درون ذهنیات خودم آفریده مش_
چی می گه؟
خدایا چی می گی؟ راستی مگه مرگم رو ازت نخواسته بودم، چی شد؟


پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است