شما مسوول جنگ و مسوول مذاکره ننگین هستید


من همینک و همینجا بطور مشخص و یکبار دیگر
تصریح می کنم:
در روز ۱۴ خرداد ۱۳۹۸، آمریکا نباید به مرقد خمینی حمله نظامی کند.
در ۱۴ خرداد امسال، کلا نباید به ایران حمله نظامی کند.
تاریخ حمله نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران به
۳۱ تیر ۱۳۹۸
مصادف با
۲۲ جولای ۲۰۱۹
تغییر کرده است.

اما هرگونه اتفاق ضد امنیتی که در مراسم ۱۴ خرداد امسال در مرقد خمینی برای اتباع و شهروندان ایرانی رخ دهد رژیم جمهوری اسلامی در اینمورد مسوول است و من پذیرای هیچگونه مسوولیتی در اینمورد نیستم.
من همینک و همینجا به رژیم جمهوری اسلامی پیشنهاد می کنم برای آن روز و آن مکان، هشدار امنیتی صادر کند و آن محل را از اتباع و شهروندان ایران تخلیه کند.

رژیم جمهوری اسلامی در قبال جان اتباع و شهروندان ایرانی مسوول است.
رژیم جمهوری اسلامی در قبال بمباران شهرهای ایران مسوول است.

علی اکبر ابراهیمی
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
۱ ژوئن ۲۰۱۹
تهران


پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است