اولتیماتوم ترکیه و سازمان ملل به ایران

اولتیماتوم ترکیه و سازمان ملل به ایران

ما هر شکلکی که بلد بودیم طی ده سال اخیر برای اکبر درآوردیم و هر جفتکی که بلد بودیم انداختیم تا به اکبر حالی کنیم که هیچگاه هیچ اقدامی در مورد میزبانی مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر انجام نخواهیم داد. هیچ ترسی هم از این نداریم که از این بابت نام ملت ترکیه و سازمان ملل در تاریخ به بدی و شرارت ثبت شده است. چونکه خطر سازش با اکبر و تبعیت از خیر، حقیقت و راستی را برای خودمان بیش از خطر ادعای شرف و حیثیت در مقابل خیر، حقیقت و راستی شناخته ایم.
اگر که وظیفه ای در مقابل اکبر برای میزبانی از مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر وجود داشته باشد، ایران و انواع ایرانیان معاصر و از جمله خود رژیم جمهوری اسلامی ایران، قبل از ترکیه و سازمان ملل در اینمورد موظفند.

چنانچه تا تاریخ چهارم خرداد ۱۳۹۸ خود ایران و انواع و اقسام ایرانیان در اینمورد اقدام لازم و کافی نکرده باشند و اقداماتشان در اینمورد به نتیجه و حاصل لازم و کافی نرسیده باشد،
از روز بعدش، دوران جدیدی آغاز خواهد شد و فرصت و امتیاز این میزبانی، رسما و بطور اتوماتیک و بدون نیاز به هیچگونه اظهار نظری از سوی اکبر، به شورای عالی مد نظر اکبر که نه یک مرجع علمی، فرهنگی و یا سیاسی، که یک مرجع نظامی است واگذار خواهد شد.

امضا: ترکیه و سازمان ملل
تهیه و تنظیم سند: به قلم علی اکبر ابراهیمی
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
۷ می ۲۰۱۹
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است