فرصت حمله نظامی به ترکیه و سازمان ملل پایان یافت

پایان رسمی فرصت اعطایی اکبر به ۵+۱
برای تو سری زدن به ترکیه و سازمان ملل

با توجه به اینکه به دهمین سالروز با شکوه آمدن اکبر که چهارم خرداد ماه ۱۳۸۸ بوده است نزدیک می شویم،
من همینک و همینجا
"مجوز اکبر
به کشورهای ۵+۱
برای توسری زدن با تجهیزات و جنگ افزارهای نظامی شان
به ترکیه و سازمان ملل
بمنظور گرفتن شماره تلفن اکبر"
را لغو و باطل می کنم و به آن پایان می دهم.
شماره تلفن را با روشهای غیر نظامی بگیرند.

از این پس،
کشورهای ۵+۱ حال مرا بهتر درک خواهند کرد
که طی ده سال اخیر از حق و امکانات و توانایی
تو سری زدن به ترکیه و سازمان ملل برخوردار نبوده ام
و در عین حال مجبور بوده ام در بازی قایموشک ایشان ورود و با ایشان تعامل کنم!

اگر هم می خواهند توسری بزنند بروند بزنند با مسوولیت خودشان. فرصت و مجوزی که من تعیین کرده بودم به پایان رسید. تمام شد.
فراپکنی که نشد جواب، من جواب می خواهم.
من جواب می خواهم حتی اگر ایران در جنگ خارجی ها رسما پایان یابد و صد سال از این موضوع بگذرد. و حتی اگر صد سال از مرگ خود من بگذرد. من جواب می خواهم. با شلوغ شدن اوضاع، ارزش و اهمیت سوال اکبر نابود نمی گردد.
بمباران ترکیه و سازمان ملل هم شد جواب آیا؟! خودتان را مسخره کرده اید یا مرا؟ این مسخره بازیها جواب نیست، جواب را تهیه و ارایه فرمایید لطفا (بی زحمت). سپاس از حضرات ۵+۱!

علی اکبر ابراهیمی
پنجشنبه دوم خرداد ۱۳۹۸
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است