ابلاغ سیاست اکبر در مورد ایران به شورای عالی


علی اکبر ابراهیمی
یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸
۲۶ می ۲۰۱۹
تهران، ایران


شورای عالی ارتشها و نیروهای نظامی کشورهای ۵+۱
درود بر تو.

من مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر را نوشته و در آن خواستار تشکیل جلسه با وزرای امور خارجه کشورهای ۵+۱ شده ام و متن سند بهمراه شماره تلفنم را به میزبانان رسمی سند یعنی ترکیه و سازمان ملل و شعبات و سفارتخانه های آنها در سراسر جهان سپرده ام.
و ایشان نیز با کمال میل حاضر بودند شماره تلفن مرا به وزرای امور خارجه کشورهای ۵+۱ ارایه دهند
و حتی در صورت خودداری احتمالی آن میزبانان محترم، من به کشورهای ۵+۱ اجازه داده بودم که با جنگ افزارها و قوای دفاعی و نظامی خودشان توی سر آنها بزنند و شماره تلفن اکبر را از ایشان مطالبه کنند و بگیرند.

بیش از ده سال از آمدن من به ایران در تاریخ چهارم خرداد ۱۳۸۸ گذشته است و کشورهای مطبوع شما بر مبنای مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر با من تشکیل جلسه نداده اند و نمی دهند
و اقدامی بر مبنای آن سند از سوی کشورهای ۵+۱ مشاهده نشده است و کسی از سوی ایشان در مورد آن سند تماسی با من نگرفته است.

کشور و ملت ایران نیز امروز با شروط دوازده گانه ای که لزوما منافع ملی ایران و ایرانیان را در اولویت قرار نداده است، تحت فشار تحریم و در معرض خطر جنگ قرار گرفته اند و از ایران خواسته می شود توان دفاعی و نظامی خودش را واگذار کند.
این اوضاع دخالت غیر مسوولانه و بی رحمانه ای در استقلال ایران است.
و این اوضاع، واقعی ترین و ممکن ترین آلترناتیوهای خوب بجای رویکردهای کثیف و شرارت بار چینی و روسی در مورد استقلال ایران بوده است.
رژیم ایران و ایادی دزد و جنایتکارش که دوستان ایرانی و سبز اکبر را مورد سرکوب، قتل، زندان و تبعید قرار داده اند، با شعار "جنگ نخواهد شد" در حال فرار از حسابرسی، پاسخگویی و جبران کردن هستند بواسطه اقدامات ویژه جنگ افروزانه و یا دست کم بواسطه دلخوش بودن و خوشحال شدن از چنان اقداماتی. جلوی این جنگ سیاه را با انجام آنچه که در چشم اندازم برای ایران خواسته ام بگیرید.

شورای عالی محترم،
از شما می خواهم توان نظامی و دفاعی ایران
تا برترین سطوح
که بطور ویژه
شامل تجهیز ایران به برترین امکانات و تاسیسات جنگ افزارهای اتمی نیز می شود،
مورد حمایت و تقویت از سوی کشورهای ۵+۱ قرار بگیرد.
همچنین خواهان اقدامات جامع کشورهای ۵+۱ برای کمک به تحقق اهداف توسعه همه جانبه در ایران هستم.

اگر رژیم ایران بد است، فقط برای ۵+۱ بد نیست، برای مردم ایران نیز بد است.
این معنی ندارد
و یک خطر تاریخی برای ۵+۱ است
که آن کشورها وضعیت فساد و ظلم و حقوق بشر و استانداردهای حکمرانی در ایران را نادیده بگیرند و رسما از جمهوری اسلامی از جیب منافع ملی ایران و ملت ایران امتیاز بگیرند و با آن رژیم توافق کنند و به آن رژیم تاییدیه و مشروعیت و ثبات بدهند.

پس از آن که این موارد پذیرفته، اعلام و انجام شد، آنگاه من و دیگر ایرانیان از شر ۵+۱ در امان خواهیم بود
و فرصت پیدا خواهیم کرد که از رژیم جمهوری اسلامی بدمان بیاید و آن را اولین دشمن خود و کشور خودمان بدانیم
و خواهیم توانست که در صورت تمایل، انقلاب کنیم و ظرف کمتر از یک ماه، رژیم در ایران را سرنگون کنیم.

آنگاه در دیدگاه من، کشورهای ۵+۱ نیز حق خواهند داشت که از رژیم در ایران بدشان بیاید و بترسند
و چنانچه ایرانیان خودشان نتوانستند ظرف یک ماه اراده خودشان مبنی بر لیاقت و غیرتمندی سرنگونی جمهوری اسلامی را اعمال کنند،
گروه ۵+۱ می توانند
با من و یا دیگر اپوزیسیونهای ایرانی معرفی شده از سوی من (که نقش دستیاران و یاران وفادار اکبر را خواهند داشت) رسما وارد مذاکره شده
و پس از توافقات منطبق بر منافع ملی ایران و ملت ایران،
برای کمک به ملت ایران جهت اعمال اراده خودشان مبنی بر لیاقت مندی و غیرت ورزی سرنگونی جمهوری اسلامی، دست به اقدامات قاطع و جامع و کار تمام کن بزنند.


لازم به یاد آوری است که فعالیتهای اکبر بر مبنای مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر، در چندین زمینه تقسیم بندی می شود که امور سیاست داخلی و خارجی ایران، فقط یکی از این زمینه هاست. و گمان می کنم این یادداشت، اوج و نهایت دیدگاه اکبر در زمینه سیاست داخلی و خارجی ایران باشد
و حتی اگر پس از این من باز هم در این زمینه هر گونه اظهار نظری کنم، اصل سخن من در این زمینه، به گمانم همین یادداشت خواهد بود.
همچنین یک نکته مهم دیگری را نیز باید بگویم؛
اصلی ترین و ضروری ترین فعالیتهای اکبر در مورد مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر، فعالیتهای علمی و پژوهشی است که اگر رمقی و امکاناتی و استعدادی در من باقی مانده باشد، ممکن است در آینده پی گیری کنم. اگر پی گیری نکنم نیز همان چند مقاله که از من مانده برای بعد از مرگم نیز کافی است. و در صورتی که حمایتهای رسمی ۵+۱ نیز در کار باشد، می توانم با سازمان یابی و استخدام کارمندان و پژوهشگران، سطحی از اهداف علمی، فرهنگی، صنعتی و سیاسی اکبر را با قدرت پی گیری کنم.


با احترام
علی اکبر ابراهیمی
یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸
۲۶ می ۲۰۱۹
تهران، ایران



پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است