نیروهای مسلح کشور باید آزاد شوند

نیروهای مسلح کشور باید آزاد شوند

وقتی که نخبگان مدنی اصلی و نخبگان سیاسی اصلی ایران تحت فشار قوه قضائیه رسمی کشور _اعم از ارعاب، بازداشت، تبعید، وثیقه، تعهدنامه، اعتراف نامه و ...._ هستند، نیروهای مسلح کشور دارند از چه دفاع و محافظت می کنند؟ از کشور و از قانون محافظت می کنند یا از هیات حاکمه فراقانونی کشور و ایادی شان؟

نیروهای مسلح ایران باید آزاد شوند حتی اگر به قیمت حمله اتمی گسترده آمریکا و اروپا به روسیه و چین باشد.
من در مورد آزاد سازی نیروهای مسلح ایران، پرزیدنت مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا را دارای اختیارات لازم و کافی در دیدگاه اکبر اعلام می کنم که شامل به کار بردن گزینه نظامی مستقیم در مقابل جمهوری اسلامی ایران نیز می شود.

راستی از یک خاطره هم رونمایی کنم
در روزهایی که خانم نسرین ستوده در مقابل کانون وکلا دست به تحصن زده بودند یکی از اینها آمده بود و به خانم ستوده پیشنهاد داد به "خانه حاج آقا" برود و درخواست کند کارش درست شود. که خانم ستوده در پاسخ فرمودند "به چنین روشهایی اعتقاد ندارم".
دکتر فرهاد میثمی به جرم تاکید بر کرامت انسانی خودش و حمایت از نسرین ستوده به چه حال و روزی دچار شده؟ فقط هشتصد نسرین ستوده توسط وزارت امور خارجه آمریکا شناخته شده اند. آنها کجایند؟ کل اتباع و شهروندان کشورهای ۵+۱ نیز چرا همچون نخبگان اصلی ما دچار مشکلات غیر طبیعی و عجیب غریب نیستند؟

و من می گویم آنها ظلم و جنایت می کنند و هر که برایشان بنحوی تاییدیه ندهد، محکوم به ترسیدن از آنهاست. پس چین و روسیه نیز دلیل نترسیدنشان از جمهوری اسلامی، شجاع بودنشان نیست. معترض نبودن و همسو بودن و .... دلیل رفاقتشان با جمهوری اسلامی است.


علی اکبر ابراهیمی
جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷
۲۱ دسامبر ۲۰۱۸
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است