مرگ بر ۵+۱ منهای اکبر

دادخواهی اکبر از قوای نظامی شش قدرت جهانی

قوای نظامی آمریکا،
قوای نظامی روسیه،
قوای نظامی چین،
قوای نظامی انگلیس،
قوای نظامی فرانسه
و قوای نظامی آلمان
سلام و درود بر شما.

من حقم بود که به میزانی و تا سطوحی از حمایتهای سازمان ملل برخوردار باشم. مثلا حقوق ماهیانه مادام العمر از معاونت مالی سازمان ملل، مثلا حق پناهندگی، مثلا اقامت و تابعیت تمام کشورهای سراسر جهان، مثلا دارا بودن دفتر کار و خانه در هر کشوری، مثلا.... .
اما سال ۲۰۱۸ نیز رو به پایان است و
من حتی از حق دریافت یک پاسخ روشن، رسمی و کتبی ردی به درخواست پناهندگی ام از سازمان ملل نیز برخوردار نشده ام تا لااقل بتوانم خودم و بدون حمایت سازمان ملل برای زندگی خودم برنامه ریزی کنم!
آیا این عادلانه است؟

آسیب ها و خسارات من و جهان، فقط و فقط با شکنجه فیزیکی اتباع و شهروندان کشورهای ۵+۱ قابل جبران است. از شما می خواهم سریعا این کار را انجام دهید.


با سپاس،
علی اکبر ابراهیمی
یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷
۱۶ دسامبر ۲۰۱۸
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است