خدا نگو بلا بگو، تنبل تنبلا بگو

خدایا فقط از خود تو شکایت دارم و لا غیر

من دوام نیاوردم، از پا افتادم و از بین رفتم.
خدایا، تو دراینمورد موظف به پاسخگویی هستی.
خدایا پاسخگو شو، خدایا پاسخگو باش.

فرهاد میثمی اعتصاب غذاست، آرش صادقی و دیگران کجایند؟ نسرین ستوده و دیگر وکلای ممتاز کشور در قوه قضاییه پرونده دارند. فرشید هکی و برخی دیگر طی ده سال اخیر حتی حیاتشان را از دست دادند. شش قدرت جهانی جهان را کاملا به سمت اهداف اکبر رهنمون نمی شوند و تعاملات تعیین کننده در جهان، از سمت فرهنگ و هنر و خیر و برکت نیست، از نان و جنگ و اینطور چیزها متاثر است.
من بارها و سالهاست که دوام نیاورده ام و نابود شده ام. تو دوام بیاور. تو استراتژی داری و در این مسایل کم اهمیت دخالت نمی کنی. لااقل همان استراتژی را هم داشته باشی دلم خوش می شود. کدام استراتژی؟! تاریخ را جنگنده های برتر مینویسند. اراده من و تو در کجای داستان است! هویت و تاریخ جنبش سبز را حتی در عصر اطلاعات و ارتباطات ظرف چند سال تحریف کردند. تو کجا بودی؟ در قرنها و هزاره های قبلی کجا بوده ای؟ در آینده کجا خواهی بود؟ امروز کجایی؟ خوش باش. من ناخوشم. آنهایی که سزاوار حمایت شناختم تحت سرکوبند و در دادگاهها و زندانها و تبعید ها و قبرستانها. من نا خوشم.
حسرت پولتیکای سیاسی اکبر توی دلت می مونه و من هم یکی از همین روزها یا سالها یا دهه ها می میرم. من هیچ پولتیکا و سیاستی به مغز از کار افتاده م نمی رسه که از قابلیت جمع و جور کردن آبرومندانه اوضاع جهان برخوردار باشه. وقتی که حتی سلامتی م رو هم از من می گیری، من چه عمل خوب و مثبتی می تونم انجام بدم که زندگی سالم و خوبم زمینه ساز الهام ایده های خوب به ذهنم بشه. هر کاری که صلاح می دونی انجام بده. من هیچ انگیزه ای ندارم. لطفا به زمین کوبیدن و رها کردنم در زیر صفر رو تکرار نکن. لطفا نابود کردن من رو تکرار نکن، کیفیت زندگی من خیلی نزول کرده. لطفا شرور نباش. زندگی و حضور در جهان پر از جنگ و نفرت برای خودت و ارزونی خودت. لطفا من رو به حال خودم رها کن و اگر مرگ رو می خوام، زودتر مرگم رو بهم برسون. من که یکی از آفریده های نسبتا خوبت هستم به دادم نمی رسی، با اینهمه خلایق اجق وجقی که آفریده ای چه خواهی کرد و چه رفتار غیرمسوولانه و بی رحمانه ای خواهی داشت؟ خدا به دادشون برسه. اینهمه بودجه برای بمبهای اتمی شش قدرت جهانی چه ضرورتی داشت وقتی که من خودم مطالعات و پژوهشهام متوقف مونده بود؟ من می خواستم پزشک شماره یک جهان (عقل کل) رو بسازم و کپی کنم به تعداد انسانها بطور بیست و چهار ساعته پزشک برتر جهان در اختیار سلامت هر فرد انسانی باشه و این فقط یکی از ایده هام بود. آیا من سزاوار مجازات شدن و پیر شدن در حسرت ورک شاپ بوده ام؟ مجازات من به ضرر کدامها و به نفع کدامها بوده است؟
خدایا، حمایتم کن.
علی اکبر ابراهیمی
آذر ماه ۱۳۹۷
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است