مرگ بر ترکیه منهای اکبر

دادخواهی اکبر از قوای نظامی ترکیه

قوای نظامی ترکیه، با سلام و درود.
اگر قرار بوده که ورود من به خاک ترکیه ممنوع باشد، در دیدگاه من، ترکیه موظف بوده است که به من اطلاع دهد تا من بلیط ترکیه را نخرم و به سمت ترکیه نروم و از مرز ترکیه برنگردم.
اما ترکیه طی ده سال اخیر سه بار مرا در یک چنین تله ای گیر انداخته و مورد حمله قرار داده است. و من از بابت چنین رفتاری از سوی ترکیه دچار آسیب ها و خسارات جبران ناپذیر گشته ام.
آیا این عادلانه است؟

از شما می خواهم
اداره مهاجرت ترکیه
و وزارت امور خارجه ترکیه
را سریعا و به شدت مجازات کنید.

این مجازات باید شامل صدها مقام مسوول در ده سال اخیر اداره مهاجرت ترکیه و وزارت امور خارجه ترکیه باشد.

ضمنا وزارت دادگستری ترکیه را نیز یک گوشمالی بدهید، که بودجه وزارت دادگستری ترکیه را مصرف کرده است اما آنقدر به درد نخور و بی مصرف و کار چاق کن و حرام خور بوده است که ظلم کنندگان بر علیه اکبر اصلا در محاسباتشان از نظارت احتمالی آن نهاد نترسیده اند.


با سپاس،
علی اکبر ابراهیمی
یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷
۱۶ دسامبر ۲۰۱۸
ساعت یازده شب،
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است