Ultimatum to Russia

ultimatum to rusha

من اخیرا از کشور روسیه با احترام و ادب خواسته بودم که در باره قرار داد اخیر خزر، صد در صد اطلاعات مربوطه را در اختیار رسانه های ایرانی قرار دهد، اما این کار انجام نشد.

من دیشب مطلع شدم که دکتر قاسم شعله سعدی و یکی از همکارانشان که در اعتراض به نظارت استصوابی به مقابل مجلس جمهوری اسلامی ایران (مجلس لالمولی گرفته در مورد روسیه) رفته و بازداشت شده بودند، هنوز آزاد نشده اند و دستبند و لباس زندان و زندان فشافویه و .... .

دکتر شعله سعدی، نسرین ستوده، نرگس محمدی و دیگر گروگانها را آزاد کنید. احکام و وثیقه های صادره علیه محمد نجفی را لغو کنید. نخبگان سیاسی سبز ملت ایران را آزاد کنید. رژیم در ایران را تعویض کنید.

من روسیه را مسوول می دانم.
هر یک از اعضای ۵+۱ که در این شرایط به فکر دله دزدی و امتیاز گرفتن از ایران باشد و در مواجه با ایران، تمامیت ارضی، منافع ملی ایران و منافع ملت ایران را در اولویت نشناسد، دیگر اعضای ۵+۱ باید فورا دست به اقدام نظامی همه جانبه و گاهی نیز اتمی بر علیه آن بزنند و چونکه نمی زنند، 
پس مسوول هر صدمه ای که از جانب روسیه و یا هر یک از دیگر اعضای ۵+۱ به ایران می رسد، کل اعضای ۵+۱ خواهند بود و همگی باید با هم مجازات شوند. 

یعنی در دیدگاه اکبر، اتباع و شهروندان کشورهای ۵+۱ باید بطور دستجمعی بخاطر بازداشت دکتر قاسم شعله سعدی متحمل شکنجه مضاعف و تشدید شکنجه شوند.

ضمنا رویکرد ماههای اخیر آمریکا در مورد دشمن متخاصم شناخته شدن رژیم جمهوری اسلامی در نگاه آمریکا،
کمی موجب مستحق تخفیف مجازات شناخته شدن کل کشورهای ۵+۱ در دیدگاه اکبر شده است و نه فقط مستحق تخفیف مجازات شناخته شدن خود آمریکا.

در صورتی که آمریکا بخواهد چنین امتیازاتی را به نام خودش ثبت کند، باید وقتی که اتفاقاتی همچون بازداشت دکتر قاسم شعله سعدی و درآوردن لباس وکالت از تن ایشان و پوشاندن لباس زندان به تن ایشان می افتد، یک تو دهنی محکم نظامی به روسیه بزند. چرا که خودش نیز همچون روسیه در 
"تثبیت و مشروعیت بخشی به رژیم ایران بواسطه امضای برجام"
نقش داشته است. 
آمریکا با اقداماتی همچون تودهنی نظامی زدن به روسیه با ذکر علنی و رسمی "یا حضرت قاسم" در اعتراض به بازداشت دکتر قاسم شعله سعدی، می تواند به تدریج ردپای خودش را از برجام پاک کند و خودش را در دیدگاه اکبر تبرئه و معاف از مجازات کند. و گرنه چه دلیلی هست که روسیه را به تنهایی سزاوار مجازات بشناسم؟ اصلا چرا روسیه آره و آمریکا نه!؟ اصلا کی گفته که بازداشت دکتر شعله سعدی کار آمریکا نبوده و فقط کار روسیه بوده!؟ مگر آمریکا یکی از امضا کنندگان برجام‌ نبوده است؟ خوب خارج شده، زحمت کشیده. با خروجش چه چیزی تغییر کرده؟ آیا رژیم در ایران سرنگون شده یا آنکه هموطنان بی دفاع و بیگناه من در ایران فقیرتر شده اند و شغالهای در کمین ایران امکان سهم خواهی و باج خواهی بیشتری یافته اند؟
هر یک از اعضای ۵+۱ که خاک هر یک از دیگر اعضای ۵+۱ را اشغال کرده و از آن پایگاه برای حمله امنیتی و نظامی برای سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی در ایران استفاده کند، من برایش پارتی بازی خواهم کرد تا در دیدگاه اکبر وضع بهتری داشته باشد. حالا می خواد آمریکا باشه، روسیه باشه و یا هر گه دیگری از اون چاهار تا عضو دیگه ۵+۱.

سخن کوتاه کنم. رویکردتو تغییر بده روسیه.
عیسی سحر خیز هم در بازداشتگاه فهمیده بود که نیروهای سرکوبگر جنبش سبز در روسیه آموزش دیده بودند و می گفت کروبی در اینمورد درست گفته بوده.
رویکردتو تغییر بده روسیه. امکانش برام فراهم بشه، می زنم توی دهنت ها! دهن سیری نشناست رو ببند و بشین سر جات.

ضمنا سلام من رو به "منافع اکبر در روسیه" برسونید و بگید که دلم به شدت براش تنگ شده و خیلی دوستش دارم و همین روزاست که از غم فراغش دیوونه بشم و بر علیه همه اعضای ۵+۱ به استثنای روسیه، دست به دکمه حمله نظامی اتمی بزنم.
مشابه یک چنین سلامی رو از سوی من به منافع اکبر در آمریکا، منافع اکبر در چین، منافع اکبر در فرانسه، منافع اکبر در انگلیس و منافع اکبر در آلمان نیز برسونید.



در مورد موضوع ترکیه:
ضمنا من بخاطر آنکه پانصد هزار سال دیگر نیز عمر ندارم که بخواهم به ترکیه فکر کنم، از موضوعی که "ترکیه" نام دارد فاصله گرفته ام. یکی دو روزی هست که در تئوری موفق به این فاصله گیری شده ام.

اما مسوولیت اینکه ترکیه طی نه و نیم سال اخیر و شعبه ترکیه ای سازمان ملل طی دو دهه اخیر مغز مرا خورده اند، به عهده کشورهای ۵+۱ بوده است و مجازات ۵+۱ از این بابت باید تشدید شود و اتباع و شهروندان کشورهای ۵+۱ باید شدیدتر و بیشتر و بدتر شکنجه شوند. 
و من همواره تصریح کرده ام که ترکیه و شعبه سازمان ملل در آن کشور فقط یک وسیله و بازیچه برای اجرای سرکوب اکبر بوده اند و اراده ای از خود برای این کار نداشته اند و من آنها را مسوول نمی شناسم.




علی اکبر ابراهیمی
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
۲۲ آگوست ۲۰۱۸
تهران مقابل دفتر سازمان ملل
(کانون تحصن ذهنی و غیر حضوری اکبر در تهران).

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است