Good morning UN

 

I want a clear and official reject or accept reply from unhcr to my refugee request.

Aliakbar ebrahimi
21 august 2018
Iran- Tehran- shahrzad bulvar- UN central office in iran.




من خواهان یک جواب روشن، رسمی و کتبی ردی و یا قبولی از سازمان ملل به درخواست پناهندگی ام هستم.

همچنین
من از دفتر اصلی و مرکزی سازمان ملل
انتظار دارم و می خواهم
که
"میزبانی از پرونده برجام میان کشورهای ۵+۱ و اکبر
و تشکیل جلسه مذاکرات وزرای امور خارجه آن کشورها با اکبر
در محل یکی از آن کشورها"
را
وظیفه، مسوولیت و تعهد رسمی و قانونی خودش
نسبت به اینجانب بشناسد
و وکلای ماهر و باتجربه ای را در اینمورد در اختیار من قرار دهد.

با احترام،
علی اکبر ابراهیمی
۳۰ مرداد ۱۳۹۷
۲۱ آگوست ۲۰۱۸
مقابل دفتر سازمان ملل در بلوار شهرزاد تهران
(کانون تمرکز تحصن ذهنی و غیر حضوری اکبر در تهران)



پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است