حمایت عملی و نامحسوس ترکیه از اقدام دفاعی اکبر

حمایت عملی ترکیه از اقدام دفاعی اکبر در مقابل ۵+۱.

پیغامتو شنیدم ترکیه.
تو اگه می خواستی من رو به خاک خودت راه ندی، مثل آدم به استعلامهای من ‌جواب می دادی و می گفتی که نیا و لزومی نداشت که در مرز من رو از منع ورود مطلع کنی.
عربده کشی، فحاشی و ضرب و شتم در مرز در سال ۲۰۱۲ هیچ ضرورتی نداشت و فقط پوششی بود بر روی دوستی من و تو تا مخفی بمونه نظر خوب من و تو نسبت به هم, چونکه می ترسیدی از اعلام حمایتت از اکبر. چونکه اکبر به ۵+۱ انتقاد داشت.

تو می خواستی من رو به خاک خودت راه بدی.
اما از کشورهای ۵+۱ ترسیدی که بهت بگن چرا داری در جهت رسمیت دادن به سند "برجام میان کشورهای ۵+۱ و اکبر" گام برمی داری. پیغام تو اینه.

من خودم توی دهن ۵+۱ می زنم، تو کاری ت نباشه.
سفارت تو در تهران به درخواست و اصرار خودت بعنوان سنگر و پایگاه تودهنی زدن اکبر به کشورهای ۵+۱ مورد استفاده قرار می گیره.
هر وقت حس کردی داری اذیت می شی، در سطح سفیر از من بخواه که اون لوکیشن رو تغییر بدم. این خواسته قابل مذاکره و قابل بررسی خواهد بود. البته شکایت رسمی از اکبر به جرم مزاحمت برای سفارت نیز یک روش دیگر است و اتفاقا کشورهای ۵+۱ نیز با این روش نمی توانند به دوستی و اعتماد و اتفاق و اتحاد بین ما پی ببرند. هر کاری که به نفعته همون کار رو انجام بده.

من به امنیت و ثبات کشورهای ۵+۱ و مصونیت اتباع و شهروندانشان از شکنجه فیزیکی دستجمعی اعتراض دارم و در مقابل امنیت آنها ایستاده ام و خودم را در معرض خطر کشته شدن قرار داده ام.
دست اتباع و شهروندان کشورهای ۵+۱ باید قطع شود. چرا که آنها .... .

خواسته ام تشکیل جلسه وزرای خارجه ۵+۱ برای بررسی سند "برجام کشورهای ۵+۱ با اکبر" است.

این جلسه بنا بر اصرار ترکیه، باید در ترکیه برگزار شود مگر آنکه ترکیه در سطح سفیر با من رسما ارتباط بگیرد و سعی در انصراف از میزبانی کند و در مورد این انصراف با من مذاکره کند.
برای سفر من به ترکیه بمنظور شرکت در جلسه وزرای خارجه ۵+۱، کشورهای ۵+۱ موظف به اسکورت نظامی اکبر برای شکستن منع ورود اکبر به خاک ترکیه و تضمین امنیت اکبر در ترکیه و تهیه و پرداخت حقوق ماهیانه اکبر در ترکیه به واسطه معاونت مالی سازمان ملل هستند، چرا که ترکیه را ناخودآگاهانه از اعلام تمایلش برای میزبانی این جلسه ترسانده اند و با ایجاد و تشدید کدورت و سو تفاهم میان من و ترکیه، امکان مشغول شدن من در موقعیت های عالی کاری ام در ترکیه را نیز از بین برده اند.


علی اکبر ابراهیمی

جمعه
۱۹ مرداد ۱۳۹۷
۱۰ آگوست ۲۰۱۸
مقابل سفارت آراج کشورهای ۵+۱ در تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است