ترکیه با من تماس خواهد گرفت

از ترکیه خواهش می کنم لطفا تا قبل از پایان وقت اداری دوشنبه ششم آگوست ۲۰۱۸ با من تماس بگیرد و توضیحاتی که با اقدامات عملی جبران کننده همراه باشد ارایه دهد.

موضوعات اصلی و اولویت دار من موضوعاتی غیر ترکیه ای هستند
و من با ترکیه کاری ندارم.
اما ترکیه برای
بار سوم
نیز مرا صدا کرده
و گفته است که با من کار دارد.
پس من در قبال ترکیه موظف به پاسخگویی هستم.
بعبارت دیگر، ما وارد "ینی دونم" یعنی دوران جدید شده ایم.

ایده ها و طرحهایم در مورد امور و مسایل ترکیه به دو شکل قابل ارایه است.

یکی اینکه از حمایت رسمی و دولتی ترکیه برخوردار شوم و بعنوان یک شخص جسور، خیر خواه، با نمک و شجاع،‌ مطالبی را در ارتباط با آشتی ملی در ترکیه مطرح کنم. این موضوع لزوما به معنای سفر به ترکیه نیست. چرا که پول بلیطم از دست رفت و اعتبارم نزد اتباع و شهروندان ترکیه نیز برای بار سوم مخدوش شد. حمایت می تواند شکلهای دیگری که قبلا تعریف و تبیین شده اند نیز داشته باشد. از جمله میزبانی داوطلبانه و مشتاقانه مذاکرات اکبر با وزرای خارجه شش قدرت جهانی در آنکارا.

و دوم آنکه ترکیه را کشور شرور و متخاصم بر علیه اکبر و جهان اکبر بشناسم و حتی برای نجات زندانیان سیاسی ترکیه نیز ابتدا منافع و مصونیت خودم را در نظر بگیرم و بطور رادیکال با دست زدن به فعالیتهای تبلیغاتی ضد ترکیه ای از خودم و جهانم و از منافع خودم و جهانم در ترکیه و در مقابل ترکیه دفاع کنم تا بتوانم اهداف خیر اکبر در جهان را بدون ممانعتهای شرورانه و خصمانه ترکیه به پیش ببرم.
انتخاب با ترکیه است.
فرصتها برای ترکیه همچون ابر در حال از دست رفتن هستند. امواج اکبر در راهند، موجیم که آرامش ما عدم ماست.

علی اکبر ابراهیمی
یکشنبه ۵ آگوست ۲۰۱۸
مقابل سفارت آراج کشورهای ۵+۱ در تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است