خدایا به ترکیه در مورد حل مشکل اصلی خودش "اونبش تمموز" کمک کن

ترکیه باید مشکل اصلی خودش را حل کند.
مشکل اصلی ترکیه "اونبش تمموز" است.
برود آن موضوع را برای خودش حل کند. هر مشکل ترکیه را که بخواهی بررسی کنی می رسی به آن نقطه. هر چه که بر سر ترکیه آمده است _ و از جمله به تمسخر گرفتن اکبر و یا اهانت کردن به اکبر_ نقطه عطفش همان نقطه است.
تا وقتی که ترکیه آن مشکل خودش را حل نکند ناگزیر از داستانسرایی است و هم وقت خودش را خواهد گرفت و هم وقت من و جهان را.
من یک هویت مستقل خارجی هستم. مرا تو نیافریده ای. من مسخره تو نیستم. من ذلیل تو نیستم. حرمت و کرامت مرا خدا به من داده است و دیدگاهم در مورد امور داخلی ترکیه نمی تواند جانبدارانه باشد و فقط می تواند شاهانه و در شان اکبر باشد و بس. پس من با امور داخلی ترکیه کاری ندارم و در اینمورد اظهار نظر نمی کنم. امور ایران و امور کلی جهان تمام انرژی مرا گرفته است و برایم کافی است.
آیا می خواهی مرا نیز همچون اتباع و شهروندان خودت مرعوب کنی و برای بندگی خودت از من بیعت بگیری و مرا شریک جرم خودت سازی؟ چرا در اونبش تمموز داشتید همدیگر را می دریدید؟ چه جوری به آن نقطه رسیدید؟ چه بر سرتان آمد؟ چرا ریدید توی کشورتان؟ چه تان شد؟ بروید گم شوید از جلوی چشمانم.

تا وقتی که ترکیه خودش به من مراجعه نکند و از من کمک نخواهد، از دست من هیچگونه معجزه نجاتی برای ترکیه برنخواهد آمد.
نشانه هایی که در مورد امور داخلی ترکیه از رسانه های اصلی و برجسته ترکیه مشاهده می کنم برایم بسیار واضح و بسیار وحشتناک است.

من حال و حوصله فعالیتهای تبلیغاتی بر ضد ترکیه را ندارم. فکر و ذهن من بیش از موضوعات ترکیه ارزش دارد.


علی اکبر ابراهیمی
یکشنبه ۵ آگوست ۲۰۱۸
مقابل سفارت آراج کشورهای ۵+۱ در تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است