انتقال کانون تحصن غیر حضوری اکبر به مقابل سفارت ترکیه در تهران

Sakka yapma, uzma beni turkiye

انتقال کانون تحصن غیر حضوری اکبر به مقابل سفارت ترکیه در تهران

در سال ۲۰۰۹ در ایران چه اتفاقی افتاد؟
دوستان من در این سالها مردند.
شرایط و وضعیت من در این سالها عادی نبوده و جنگی بوده و ثبات و زندگی و پیشرفت من تحت تاثیر این شرایط جنگی قرار گرفته.
رویکرد ترکیه در این سالها در قبال اکبر، تضعیف عملی اکبر بوده
و در قبال جمهوری اسلامی ایران، عادی و فرصت طلبانه و تجاری و توام با ذوق زدگی و تبادلات کدر و مافیایی مالی بوده است.
ترکیه از کدام اعمال خودش می ترسد و منتظر چه چیزی از من است که برای تبرئه خودش هیچ کاری نمی کند!؟
آیا من پولم خوب بوده و خودم بد بوده ام؟

پس از پنج شبانه روز از این لحظه،
تحصن غیر حضوری چند سال اخیر من در تهران که از مقابل سفارت ترکیه به جاهای دیگری همچون مقابل سازمان ملل رفته بود،

بطور اتوماتیک
به مقابل سفارت ترکیه در تهران بازخواهد گشت.

حتی اگر ترکیه در این پنج شبانه روز، بخشی از وظایفش در قبال اکبر را انجام دهد.


علی اکبر ابراهیمی
پنجشنبه
۲۸ تیر ۱۳۹۷
۱۹ جولای ۲۰۱۸
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است