Turkiyeyi yeni dönemda haman danayacam, haman

Turkiyeyi yeni dönemda haman danayacam, haman.

من صبح روز یکشنبه ۲۴ هزیران لیر ترکیه خواهم خرید تا ارزش پول آن کشور ارتقا یابد.
من صبح روز یکشنبه ۲۴ هزیران بلیط اتوبوس ترکیه برای پنجشنبه ۲۸ هزیران را خواهم خرید.

ترکیه در داخل خودش با این انتخابات آیا بهشت خواهد شد و آیا جهنم خواهد شد و آیا چه چیز دیگری خواهد شد من نمی دانم و اصلا به من مربوط نیست، چونکه از چند ماه قبل از انتخابات، همه گرایشات سیاسی ترکیه بطور دستجمعی از من برای نظارت بر انتخابات دعوت و درخواست نکردند
و برای من کسر شان است که بدون چنان دعوت و درخواستی در امور داخلی ترکیه ابراز نظر کنم.

فارغ از امور داخلی ترکیه که هر چه بشود فعلا برای من مهم نیست،

چنانچه ترکیه مرا به خاک خودش راه ندهد،
ترکیه کشور شرور و شیطانی خواهد بود
و ملت ترکیه نیز ملت شرور و شیطانی خواهند بود.

و چنانچه ترکیه مرا به خاک خودش راه بدهد،
در امور خارجی و بین المللی خودش یک قدم به سمت بهتر شدن پیش رفته است.
و چنانچه در ترکیه من بتوانم با موفقیت به زندگی, پیشرفت و تفریح بپردازم (که تحقق اهداف تخیلی ام برای جهان را نیز شامل می شود)،
ترکیه به سمت تعالی پیش رفته است.

چنانچه در ترکیه من هیچگونه پیشرفتی حتی در زمینه صبحانه، ناهار و شام خودم نیز نداشته باشم
و نتوانم پاسخ قبولی و یا ردی درخواست پناهندگی ام به سازمان ملل را بگیرم
به سرعت به ایران بازخواهم گشت تا شاید بتوانم بهترین موقعیت شغلی نه سال اخیرم که در شرکت بتن در ایران است را حفظ کنم.

من یک پاسخ روشن، رسمی و کتبی قبولی و یا ردی به درخواست مهاجرت و پناهندگی ام به سازمان ملل می خواهم.


با احترام،
علی اکبر ابراهیمی
۲۳ هزیران ۲۰۱۸
۲ تیر ۱۳۹۷
تهران- ایران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است