مشاوره به دوستان در وقت سختی آنها

برای دوست محترم، محسن رسولی.

شما رنگها و شکلها و اقوام و زبانها و کشورها و چیزهای مختلف دیگری دارید و گرامی ترینتان نزد من پرهیزگارترین شماست.
شما همگی تان هر یک نمونه هایی از خدا هستید که
همکاری بزرگ و توام با رضایت و هوشمندی مطلق و پر سرعت و پر دقت شما با هم مد نظر من است.
شما همگی تان هر یک نمونه هایی از خدا هستید که عقل کل واحد با تطبیق کامل شما با هم مد نظر من است که حقیقت کل است و ما به آن/وی می رسیم
و خدا نیز نمونه نهایی و مطلق حقیقت ارتقا یافته کل ماست
که یا وجود دارد و ما می رویم به خدا می رسیم
و یا وجود ندارد و ما می رویم و خدا را می سازیم
و اراده اش (اراده خیر) را بر جامعه بشری جاری می کنیم.

شما همگی تان خانواده های خدا هستید و من دوست خدا هستم
و بواسطه ارادتی که نزد تک تک شما جوامع کوچک و بزرگ اعم از خانواده ها و روستاها و شهرها و کشورها و سازمانها و احزاب و گروهها و غیره دارم
آبرویی نزد خدا دارم.
وقتی که اینهمه جنگ و منازعه را پیش شما هموطنان و همنوعانم می بینم، آبرویم می رود و به من ثابت می شود که هیچ پوخی نیستم.
ای مرگ، مرا دریاب.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است