چرا آمریکا را از مجازات معاف و مستثنا نمی کنم

چرا آمریکا را از مجازات معاف و مستثنا نمی کنم

اگر آمریکا نبود معلوم نبود که آنچه حکومت جانشین خدا در زمین نامیده شده است در جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی چین و روسیه تا کجاهای دیگری نیز پیش رفته بود.
اما وقتی که جنگ به جای زندگی بر من تحمیل شده است، آمریکا نیز باید تا خیلی جاها پا به پای من بیاید و بجنگد و هر آنچه که طی نه سال اخیر در یران بر سر من آمده است، گریبان آمریکا را رها نخواهد کرد به همین سادگی ها.
اقدامات نمادین آمریکا به چه درد من می خورد چنانچه با موفقیت و پیروزی توام نباشد؟
آمریکا چه کار کرده بجز آنکه قوای نظامی کشور مرا تحقیر و تضعیف کرده و شعار خلع سلاحش را سر می دهد و .... .
اگر آمریکا از عناصری در داخل ایران مثلا از من حمایت می کند برای تغییر مسالمت آمیز قدرت در ایران، که رکس تیلرسونشان گفته بود و امثال مرا خرج کرده بود برای یک هدف خوب، من در پاسخ می گویم که
من از کل اتباع و شهروندان آمریکایی و آبا و اجدادشان حمایت می کنم برای جنگ با دیگر اعضای ۵+۱ بمنظور پذیرش برجام اکبر. برجامی که مطلقا به نفع جهان اکبر باشد.
برجامهای اکبر در عرصه های مختلف و از جمله نظامی خیلی واضح است. اگر نمی خواهند اجرایش کنند خودشان می دانند. اما بهانه نگیرند که تکلیف روشن و منسجمی از سوی اکبر به ایشان ابلاغ نشده بوده است.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است