برجام مهاجرتی و اقامتی کشورهای ۵+۱ با اکبر

برجام مهاجرتی و اقامتی کشورهای ۵+۱ با اکبر

نیاز مهاجرتی و اقامتی من آن است که اقامت دائم تک تک کل کشورهای جهان و از جمله ایران را داشته باشم و در هر کشوری یک خانه و یک دفتر کار و شعبه ای از سازمانم داشته باشم.
این امکان باید بواسطه سازمان ملل برای من فراهم شود.
این امکان باید با کمکها و حمایتهای ایثارگرانه کشورهای ۵+۱ و بواسطه سازمان ملل از هر کشوری برای من درخواست شود
و طوری درخواست شود که هر کشوری از دریافت چنین درخواستی خوشحال گشته و با شور و امید مشتاق کار کردن (همکاری) با سازمان اکبر باشد.
مناسبتر، مودبانه تر، هوشمندانه تر و زیرکانه تر خواهد بود چنانچه کشورهای ۵+۱ ابتدا در کشورهای خودشان این امکان را برای اکبر فراهم سازند.

من هر آنچه را که باید، بطور روشن بیان کرده ام. آنها بوده اند (یعنی کشورهای ۵+۱ بوده اند) که در جهت آنچه که خواسته بودم، سهم خودشان در انجام و اجرا را به جا نیاوردند. من خودم شخصا سهم خودم را در جهت موفقیتم در دستیابی به اهدافم تا جایی که از دستم بر آمده است انجام داده ام
و هنوز هم جانی در بدن و رمقی دارم و به تلاشهایم در جهت موفقیت اکبر ادامه می دهم.
حق خودکشی را نیز در هر لحظه برای خودم محفوظ دانسته ام و خواهم دانست.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است