هشدار به وکلای برگزیده حکومتی

به وکلای محترمی که اخیرا از سوی قوه قضائیه برای پذیرش وکالت پرونده های سیاسی تایید شده اند
هشدار می دهم که وارد بازی کثیفی _به ضرر ملت و به نفع حکومت_ شده اند.
من به نمایندگی از ضمیر ناخودآگاه ملت مظلوم و معصوم ایران با آن وکلای محترم اتمام حجت می کنم و می گویم سیستم جمهوری اسلامی در سال ۸۸ از اصلاحات وحشت کرد و دست به سرکوب جنبش سبز زد و این اقدامی بود که حرمت شرف، حیثیت و آبروی ایران و کل ملت ایران را حتک کرد.
همزمان شدن بازداشت نسرین ستوده با امتیاز گرفتن شما از حکومت ضد سبز ایران نشانه واضحی برای خودتان و برای همه ماست که شما با سران این سیستم و با مزدوران و چماقدارانشان همسویید و دستتان با آنها در یک کاسه است.
همانطور ‌که آنها شما را به هم کاسه و شریک جرم خودشان تبدیل کرده اند شما نیز با مشروع و قانونی فرض کردن جسارتهای ایشان، کل ملت ایران را همکاسه و شریک جرم خودتان نامیده اید
با این تفاوت که حکومت سهمی از محتویات کاسه به شما داد اما شما برای پذیرفته شدن معاونتتام در جنایات رژیم از سوی افکار عمومی، نمی توانید سهمی از محتویات کاسه برای مردم در نظر بگیرید بجز ویژه خواری خودتان.

من به نمایندگی از وجدان عمومی و ضمیر ناخودآگاه ملت ایران که در پی مجازات استبدادگران برای اعاده شرف و حیثیت خودشان و کشورشان هستند
شما را تهدید می کنم که چنانچه هر چه زودتر اقداماتی در جهت اعلام برائت از حکومت و اثبات وفاداری تان به ملت انجام ندهید، با مجازاتهای متفاوتی از قبیل مجازاتهای دوران هرج و مرج و مجازاتهای قانونی پس از دوران هرج و مرج مواجه خواهید گشت.

من در جهت تقویت فشارهای بین المللی بر جمهوری اسلامی ایران گام برنداشتم که اینها همه چیز و از جمله توانایی های نظامی و دفاعی کشورم را نیز بعنوان باج در نرمشهایی بی شرمانه دو دستی تقدیم بیگانگان کنند و بجای یک برجام و آشتی ملی در داخل کشور طی چهار دهه گذشته، امروز با استیصال به دنبال انواع برجامهای دو و سه و الی آخر نظامی و غیر نظامی در خارج از کشور بگردند.
من در جهت تقویت فشارهای بین المللی بر جمهوری اسلامی ایران گام برداشتم چونکه می خواستم به این رژیم فشار بیاید تا به حقوق و آزادی های مدنی و قانونی برای نظارت بر قدرت در ایران گردن نهد و در چندین زمینه و از جمله فساد، اصلاحات را بپذیرد.

حال که گزینه راحت تری به نام خیانت را انتخاب کرده اند،
ملت ما خودشان از داخل خانه هایشان در ایران و از اقصی نقاط جهان به خیابانهای کشور عزیزمان ایران خواهند آمد و توی دهان این رژیم خواهند زد.
و چونکه این کار برای ملت غیر مسلح ما و انواع و اقسام اپوزیسیونهای ایرانی زحمت داشت و همدلی و اتحاد و ایثارگری می خواست و رژیم شیطانی ایران با مهندسی های کثیف چهل ساله خودش چنین روحیه ای را از ملت ایران گرفته و روحیات سطح پایینتری را جایگزین آن ساخته بود، من به خودم زحمت دادم و به نیروهای مسلح کشور در این زمینه فراخوان دادم و هزینه های سنگینی نیز بابت این اقدام پرداختم.
سپس تعداد قابل توجهی از فرماندهان نیروهای مسلح کشور که بخش پاکدست و وطن پرست نیروهای مسلح را تشکیل می دادند بطرز مشکوکی با موج یک پروژه امنیتی بی سر و صدا در آن مقطع زمانی که دو سال از ژوئن ۲۰۰۹ گذشته بود از بین برده شدند
تا نیروهای مسلح کشور در بند استبداد بمانند و به سیاست و اقتصاد نیز آلوده باشند و از پس متجاوزان و اشغالگران داخلی بر نیایند و نتوانند به این واقعیت که برای سرکوب داخلی مورد استفاده قرار گرفته اند اعتراض کنند،

و امروز من به پشتوانه خدا و مهری که به مردم کشورم دارم موفق شده ام شش ابرقدرت جهانی را با هدفی تغریبا محال مبنی بر بازگشت منابع و ثروتهای ملی غارت شده ایران به ایران و با هدف تحت فشار قرار دادن رژیم ایران، تحت فشار تئوریک قرار دهم و نیروهای مسلحشان را نیز برای آزاد سازی و نجات نیروهای مسلح کشورم ایران از شر اشغالگران داخلی فرا بخوانم.

شماها ای وکلای ممتاز حکومتی ذکر شده در این سند، در ایران آینده ندارید. آینده و ثبات در این کشور متعلق است به ما هشتاد میلیون قطره سبز.
در آن روز نه تنها دزدان و دروغگویان و ریا کاران و شعبده بازان و امثال احمدی نژاد یا رفسنجانی لیدر جنبش سبز نخواهند بود بلکه حتی موسوی و خاتمی نیز پناهندگان و میهمانان ویژه و قابل احترام جنبش سبز خواهند بود و نه چیزی بیش از آن و نه لیدر یا چیزی شبیه به آن. لیدر دوران پاکسازی، قاطع و عادل و نه وابسته به رژیم خواهد بود.

ضمنا به نیروهای مسلح کشور نیز این مژده را می دهم که
چنانچه در همین نقطه عطف خطرناک
که عبارت است از
"بازداشت نسرین ستوده در زمان برگزاری بازیهای جام جهانی و احتمال به راه افتادن امواج قضایی جدید بر علیه فعالان سیاسی و مدنی"
وارد میدان شوند و کار را تمام کنند
تا ملت ما برای آزادی از شر این رژیم نیازی به حمایتهای خارجی نداشته باشند،
پیش بینی می شود که احتمالا پاسخی متناسب از سوی ملت خواهند گرفت.

روی آوردن به مردم خودتان و تقسیم ثروتهایتان با کل ایشان و نه فقط با اطرافیان ثنا گو و نزدیک خودتان، بهتر از التماس به خارجی ها و انعقاد برجامهای نظامی است.


با سپاس،
علی اکبر ابراهیمی
تئوریسین جنبش سبز ملت ایران
۲۶ خرداد ۱۳۹۷
۱۶ ژوئن ۲۰۱۸
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است