برجام سکسی کشورهای ۵+۱ با اکبر

برجام سکسی کشورهای ۵+۱ با اکبر

نیاز سکسی کشورهای ۵+۱ به اکبر آن است که
حکام و مقامهای مسوول سال ۲۰۰۰ به بعد و بخصوص سال ۲۰۰۹ به بعد کشورهای ۵+۱
زن و بچه های خودشان را بطور سازمان یافته بعنوان کالاهایی جنسی و سکسی در اختیار اکبر قرار دهند
تا اکبر آنها را در معرض دسترسی و استفاده کل جوانان کشورهای ۵+۱ و کل جوانان کل کشورهای جهان قرار دهد.

اکبر خودش قصد ندارد به آنها دست بزند، چرا که از اینطور کارها بدور بوده است و بدش می آید و تمایلی نیز برای نزدیک شدن به چنین اقداماتی ندارد و گرسنه چنین چیزهایی نیز نیست.

اما انجام و اجرای چنین پروژه ای، خیلی از انرژی های تنفر آمیز متراکم در جهان را تخلیه خواهد کرد
و از لحاظ پیسکولوژیک (روانی)، جامعه جهانی را به وضعیتهایی بهتر ارتقا خواهد داد
و خیلی از مسایل را در جهان حل خواهد کرد و صورت خیلی از مسایل در جهان را تغییر خواهد داد.



اکبر نوری از خدا در زمین است،
قبل از مرگش از وی استفاده کنید
شما شش کشور با خر فرض کردن نابغه قرن فقط دارید خودتان را گول می زنید و دیگران را به حقانیت خودتان معتقد و مومن نساخته اید و نمی توانید اصلا در آن حد و اندازه ها ظاهر شوید. دیگران از شما می ترسند و مجبور به تبعیت از شما هستند و نه مشتاق به آن.
من خودم نیز مجبورم که
بمنظور دستیابی به جواب روشن، رسمی و کتبی ردی یا قبولی درخواست پناهندگی و مهاجرتم به سازمان ملل
در فرم یو. ان. ایچ. سی. آر هویت خودم را طوری تعریف می کنم که در پاسخ به درخواستهای مهاجرتی اکبر، هم اقامت ایران را از من می گیرند و هم اقامت هیچ کشور دیگری را نیز به من نمی دهند.
شما شش ابر قدرت مرا مجبور کرده اید
و برای موفقیت من در دستیابی به اهداف مهاجرتی اکبر، تنها راه معقول و نزدیک به واقعیت، همین ساختارهای یو. ان. ایچ. سی. آر پیش پای من است و به هیچ عنوان دیگری برای مهاجرت و اقامت
(مثلا بعنوان دیپلمات ارشد سازمان و جهان اکبر یا بعنوان تئوریسینش)
به رسمیت شناخته نشده ام.

و حال آنکه چشم انداز اصلی مهاجرتی و اقامتی من
"حضور در همه جا"
بوده است و خواهد بود،

هر چند که اقدام عملی من، راهبردی است مبنی بر
محدود سازی بلند پروازی های مهاجرتی و اقامتی اکبر به گنجیدن در ساختار های یو. ان. ایچ. سی. آر
بمنظور دستیابی به پاسخ ردی یا قبولی در خواست پناهندگی اکبر به آن سازمان
تا بعدش ببینیم که چند سالمان شده است
و چه کار دیگری با باقیمانده عمرمان می توانیم بکنیم.

این وضع من است و تازه وضع من خیلی خوب است در مقایسه با وضع بسیاری دیگر از انسانها در اقصی نقاط جهان که وضعشان به مراتب بدتر از وضع من است.
شما کشورهای ۵+۱ نتیجه و دستاورد برتری و سروری و یکه تازی هایتان برای جهان و جهانیان چه بوده است؟ چرا از فرصت نوبتتان برای ابرقدرتی در جهان خوب استفاده نمی کنید؟ حتما باید عذاب بر شما نازل شود و نابود شوید تا سر عقل بیایید؟
تمدن با کفر باقی می ماند اما با ظلم باقی نمی ماند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است