اعلام آمادگی اکبر برای نظارت بر انتخابات ترکیه

جناب آقای اردوغان، مقام عالی رتبه رسمی در ترکیه
و
رهبران محترم احزاب و گروههای سیاسی در ترکیه،
با سلام و احترام.

بدینوسیله اعلام می کنم
چنانچه از من برای نظارت بر انتخابات ترکیه درخواست و دعوت شود،
حاضر و آماده ام که آن درخواست را مورد بررسی قرار دهم.

درخواست مورد نظر باید
چندین ماه و یا دست کم چندین هفته قبل از روز انتخابات رسما به من ارایه شود.
درخواست مورد نظر باید
یک متن مورد توافق نمایندگان همه احزاب و گروههای سیاسی اصلی و عمده ترکیه و دارای امضا و مهر تک تک آن دوستان بزرگوار و محترم باشد.
در درخواست مورد نظر باید
صورت مسئله و وضعیت موضوع بطور گروهی و مشترک تعریف شده و به من گزارش داده شود
و به ضمیمه گزارش و درخواست مشترک و واحد موجود در متن نسخه مشترک و واحد،
گزارشهای مستقل و ویژه توسط هر یک از امضا کنندگان نیز باید به من ارایه شود.

خیلی ممنونم،
با ارادت و احترام،
علی اکبر ابراهیمی
تهران
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
۴ مه ۲۰۱۸

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است