بوی بد برجامهای متعدد نظامی کشور در خارج

پنجشنبه گذشته شنیدم که ایران اسراییل رو زده.
ذوق زده و خوشحال شدم و احساس شکوه و غرور ملی بهم دست داده بود و از اینهمه اقتدار ایران نیز تعجب کرده بودم.
گمون کردم که فرماندهان نظامی کشور
اینبار
نه برای انتساب آلترناتیوهای مدیریت و نمایندگی کشور و فعالان مدنی و سیاسی منتقد و مستقل از حکومت
به دشمن بیگانه فرضی
که برای دفاع از کشور در مقابل تجاوزاتی واقعی همچون
درخواست خلع سلاح نظامی
غیرتی شده ن
و
رفته ن یک دشمن خارجی یی چیزی پیدا کرده ن و زده ن توی دهن اون دشمن خارجی و به انجام وظیفه اصلی خودشون متمرکز شده ن.

حس کردم می شه جولاندهی قوای نظامی ایران در بهشت زهرا و دیگر نقاط ایران در سالهای سرکوب خیابانی جنبش سبز رو فراموش کرد.
حس کردم می شه فراموش کرد که یکی دو عید نوروز پیش وقتی که در لحظات تحویل سال به رزمی کار کتک زننده محمد نوری زاد گفتم اجازه بدید خانواده های زندانیان هفت سینشون رو همین جا پهن کنند، منو به داخل ماشین پلیس هدایت کرد.
حس کردم می شه فراموش کرد که قوای نظامی ایران با محمد نجفی، مهدی خزعلی، محمد سیف زاده، قاسم شعله سعدی و خیلی دیگه از آدمهای سبز برجسته اکبر و همچنین با امواج سبز آدمهای اکبر کار داشته اند.
داشتم همه بدی ها و ظلمهای نیروهای نظامی ایران رو فراموش می کردم و می گفتم که حقوقهای ماهیانه ای که تا به امروز گرفته اند حلالشان باد، چونکه این کاره و اهل جنگند و بجای محروم ساختن ایران از شکوه و هیجان بارش باران موشک بر سر اسراییل، ننگ خلع سلاح نظامی را نخواهند پذیرفت.

رفتم به رسانه های ارتباط جمعی مراجعه کردم دیدم ایران اسراییل رو نزده بوده بلکه اسراییل ایران رو زده بوده.

خوب آقا، عالیجناب، فرمانده نظامی و دفاعی کشور،
دشمن اومده دست گذاشته روی توان موشکی و دفاعی کشور، چرا نمی زنی توی دهنش؟
داره سفارت آمریکا رو امروز از اون شهر به اون یکی شهر می بره، تو که اون وعده های گنده گنده رو داده بودی با یک وضعیت کتک خورده نشستی داری تماشا می کنی؟!

چرا به برجامهای دو و سه و چهار و پنج و نرمشها و رقصهای قهرمانانه و ویژه برای هر یک از این برجامها می اندیشی؟ در روزهای اخیر در فرانسه چه خبر بود؟ سپاهیان کشته شده که می آیند چرا بدون سر و صدا برگزار می شود؟

وقتی که آرمان اصلاحات گفت یک برجام هم در داخل ایران لازم داریم فرمانده کلتون سریع رفت مشهد و از تریبون اول سال کشور زد توی دهنش و بطور صریح و قاطع با آنچه که برجامهای دو و سه و غیره نامید مخالفت کرد.
روحانی هم که فیش نجومی یی چیزی در موضوع ندیده بود از خداخواسته منصرف شد تا مطمئن شود که هم از توبره می تواند بخورد و هم از آخور و هم به اینطرف اطمینان دهد که گشایش داخلی در نوبت اهداف طبقه بندی شده است و هم به آنطرف تضمینهایی متضاد بدهد!

بوی گند برجامهای خارجی در این کثافتخانه هر روز فجیعتر از روز پیش توی ذوق می زند.
حالم به هم می خورد از این باج دهی، وطن فروشی و ذلت و خواری تان در خارج و فساد، خودکامگی و ستمگری تان در داخل.

فرمانده کلتون با آدماش بعنوان پلیس بده  بلایی بر سرمان آورد که ما بگیم مسئله اصلی و مشکل اول جنبش سبز و آرمان اصلاحات، نه خود رژیم که ملیجک بیچاره و بی گناه و فرصت پرستش یعنی محمود احمدی نژاده و رفسنجانی نیز که در نقش زندانبان خوبه ظاهر شده بود، رهبر اپوزیسیونه و روحانی نیز نماینده گفتمان اصلاحات و جنبش سبز و اینطور چیزهاست!
کار خدا/نیروهای خیر رو ببین، خودشون (فرمانده کلتون اینا) امروز بازیچه آمریکا بعنوان پلیس بده و دیگر طرفهای برجام بعنوان پلیس خوبه شدن.
و جالب اینجاست که برای اعتراف نکردن مقاومت نیز نمی کنند و برای نجنگیدن به برجامهای خارجی بعدی امید بسته اند.
یادش بخیر در سال هشتاد و پنج خواسته بودم که همايشهاي پژوهشي ايران پس از جمهوري اسلامي از سوی خود رژیم در ايران و اروپا و امريكا راه اندازي و ميزباني شود.

این حوادث طبیعی قطعی که همچون حیواناتی هوشمند و شاخک دار احساس کرده اید و اینطرف آنطرف می پرید و همدیگر را از هول و ولایش هول می دهید و له می کنید و دوازده فروردین نیز اعتراف کردید که محتوای رژیم باید تعویض شود،
اصل اتفاق همان است که مردم ندارید.
اما چونکه نفت و منابع بود و به 5+1 باج می دادید، اتفاق را نادیده گرفتید.
نمود بیرونی اتفاق را شما آدمخواران خدانشناس و بی ایمان امروز مشاهده کرده اید که یکی از شش طرف حساب خارجی تان ذره ای وجدان و یا خودکامگی ناب در وجودش یافت شده و از برجام وحشت کرده یا به بیش از آن طمع کرده و در هر صورت از آن خارج شده.
اگر مردم داشتید، فوت می کردید و دنیایی پر از دشمن را شکست می دادید. اما امروز طوری شما را زده اند که سفارت آمریکا در اسراییل را جلوی چشمانتان تغییر می دهند و شما شاشیده اید توی شلوارتون از ترس.
نه اینکه تفنگ نداشته باشید. فعلا مرحله اسلحه دارید و جرات استفاده ش رو ندارید رو دارند سرتون میارن.
به موقعش هم خود تفنگ رو نیز از دستتون می گیرند.
برای برجام امیدتان به خارج بوده است.
آنقدر بی شرف و بی همه چیز بوده اید که حتی نتوانسته اید فکرش را هم بکنید که برای برجام در خارج، ابتدا به یک برجام با من که یک نمونه سبز از ملت ایران هستم نیز نیاز دارید.
آنقدر متعفن است بوهای گندتان که حالم به هم می خورد و حوصله ادامه دادن به مقاله را ندارم.
سرکوبهایتان جای خود،
با بوی گند برجامهای متعدد خارجی تان در مورد امور نظامی و دفاعی ایران چه کنم؟
جانم به شدت توسط چوسها و گوزهای راسویی شما خائنان سیاسی اقتصادی شهادت نشناس در خطر است و به همین دلیل مجبورم که مدتی از ایران فرار کنم و این سند
ورژن دوم از ورژن 2018 بیانیه پناهندگی اکبر نیز هست.

علی اکبر ابراهیمی
تهران
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
۱۴ مه ۲۰۱۸



کشورهای 5+1 در مورد نابودی و یا تضعیف توان نظامی و دفاعی ایران مسوول هستند.
علی اکبر ابراهیمی
14 مه 2018

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است