نهال دشمنی برکن که رنج بیشمار آرد

جناب آقای اردوغان، مقام عالی رتبه رسمی در ترکیه
و
رهبران محترم احزاب و گروههای سیاسی در ترکیه،
با سلام و احترام.

هر چند شاید بعید به نظر برسد که
من قبل و یا بعد از مرگم و به هر نوعی و با هر وسیله ای
بتوانم اتباع و شهروندان کشورهای 5+1 را بطور دستجمعی شکنجه فیزیکی کنم و آن کشورها را با یک قدرت قهریه مطلقا برتر به میزانی دردناک مجازات کنم و تحت فشار قرار دهم،
اما در این فرض که من بتوانم چنین اراده ای را عملی کنم، خطری برای ترکیه نهفته است.
بدین ترتیب که آن کشورهای ستمگر در آن وضعیت قطعا تسکین درد و فرار از عذاب و دستیابی به سپر و این قبیل آرزوها خواهند داشت
و فراپکنی و توسل به حمله نظامی بر علیه ترکیه بعنوان کشوری که ظلم 5+1 بر علیه اکبر و جهان اکبر بوسیله آن کشور و بوسیله شعبه سازمان ملل در آن کشور اجرا شده است نیز از جمله اقدامات محتمل از سوی هر یک از آن شش کشور در چنان وضعیتی خواهد بود.

هر چند که من با حمله نظامی آنها به ترکیه مخالف نیستم اما با آن موافق نیز نیستم و چنین چیزی مورد نظر و مورد تایید من نیست و من منافعم را در آن تعریف نکرده ام.
و همچنین از آنجا که معتقدم از جانب ترکیه و سازمان ملل هرگز هیچگونه ظلمی به من نشده است
به خود ترکیه نیز پیشنهاد می کنم که چنین حق و حتی بهانه ای را از آن فرصت طلبان بگیرد و در اختیار آنها قرار ندهد
یعنی اینکه ترکیه به سرعت دست به یک ویرایش در
تعریف منافع خودش در نسبت با اکبر بزند
و خط مشی خودش در مورد اکبر
که طی نه سال اخیر با آسیب رسانی و خصومت بر علیه اکبر تعریف شده بود
را باز تعریف کند
و منافع خودش در نسبت با اکبر را
اگر نه در دوستی با اکبر و کمک و حمایت از وی
که لااقل در بیگانگی و غریبگی و احترام متقابل با اکبر
تعریف فرماید،
حتی اگر که با این کار، کامیونهایی پر از شمش طلا و پول نقد به ترکیه جایزه یا باج داده نشود.

چرا ترکیه استعلامهای من طی نه سال اخیر در مورد امکان سفرم به ترکیه را بی پاسخ گذاشته است؟
لطفا به دیلکچه پاسخ دهید و رسما بگویید که من حق سفر به ترکیه را ندارم. چرا من باید بلیط بگیرم و بیایم و در مرز برای سومین بار رسما با مسدود کردن راهم به من صدمه بزنید؟ چرا اصرار دارید که من به ترکیه بیایم؟ به ترکیه آمدن من چه لزوم و ضرورتی برای ترکیه دارد؟ اگر ترکیه به من احتیاج ندارد چرا به دیلکچه جواب نمی دهد و رسما به من نمی گوید که من حق سفر به ترکیه را ندارم؟



خیلی ممنونم،
با ارادت و احترام،
علی اکبر ابراهیمی
تهران
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
۴ مه ۲۰۱۸

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است