مسوولیت من و تو در این کشور

مسوولیت من و تو در این کشور

سهم من و تو ای حقیقت ایران
از حقوق و منافعمان در این آبادی و در میان جماعتش،
مدفوع هایی است که در اثر مفت و حیف و حرام خوردن های خودشان بالا آورده اند
اما به سر و روی من و تو پاشیده گشته است.
سر سبز تو را کردند زیر همین نوع تحفه هایی که از جانب ایشان به من و تو تعلق می گرفت و تو را کشتند.
امروز نیز سر بی دفاع مرا کرده اند زیر تحفه های هوا بر خودشان و دارند فشار می آورند که نتوام سرم را بالا بگیرم و نفس بکشم.
و من نه نای خفه نشدن دارم و نه نای خفه شدن.
وظیفه و مسوولیت من و تو در میان این قوم فقط غرق شدن و مرگ بوده است. چگونگی آن نیز به اختیار خودمان نیست. امکان مقاومتی نیز وجود ندارد.
اما قاتلان ما نه وارثان تو بودند و نه وارثان من خواهند بود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است