طرح جهان اکبر برای معامله با رژیم ایران

طرح جهان اکبر برای معامله با رژیم جمهوری اسلامی ایران

ما در جهان اکبر معتقدیم که 
اکبر در سرنوشت ملت ایران دخالت نخواهد کرد مگر آنکه ملت ایران خودشان در سرنوشت خودشان تغییری بدهند. یعنی اصولا چنانچه خواستش نیز در اکبر باشد، توانایی اش در اکبر جمع نیست و بودجه مخصوص این کار در درون تک تک کل ایرانیان معاصر _که گردن کلفتهای زیادی نیز بینشان وجود دارد_ پخش گشته است.
یکی از دلایل اصلی چنین خط مشی ای آن است که بعدا ایرانیان مدعی نشوند که از بابت پشتیبانی از ایشان و یا سبزهایشان چیزی گیر اکبر آمده است. پشتیبانی از سبزهایشان نیز وظیفه خود ایرانیان است و من فقط به سهم خودم بعنوان یک ایرانی از هشتاد میلیون ایرانی در اینمورد موظف و مسوولم و نه بجای کل ایرانیان و نه به میزان کل ایرانیان.
حبس نرگس محمدی، اعتصاب غذای آرش صادقی و عیوب و فجایعی از این دست، فقط ننگ من نیست، بلکه ننگ ایران و کل ملت ایران است. و من با حمایت از سبزهای ملت ایران به سهم خودم، این لکه ننگ را با پرداخت سهم و دونگ خودم از یک مبارزه جمعی، از سمت خودم زدوده ام.

ما در جهان اکبر برای معامله با رژیم ایران، طرح تهیه کرده ایم و طرح ارایه کرده ایم. 
بدین ترتیب که آقایان محمد خاتمی، محمود احمدی نژاد و حسن روحانی طرحهای حمایتی خودشان از اینجانب علی اکبر ابراهیمی را با مشورت کارشناسان و با مشورت خودم که اهدافم را معرفی می کنم تهیه می فرمایند، 
پشتیبانی های سینه چاکانه و چاپلوسانه نرمشکاران قهرمانی همچون سپاه، قوه قضائیه، و دیگر طرفهای قدرت در ایران را در مورد اهداف تعیین شده فوق، بسیج می فرمایند،
بیشتر اجراها نیز باید توسط نهادهای معتبر و رسمی بین المللی مثلا یونسکو باشد.

در اینصورت من خواهان سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی در ایران نیستم.
در غیر اینصورت و در صورتی که گروه 5+1 طرحی جایگزین ارایه داده و اجرا فرمایند (مثلا پذیرش پلان A پرونده پناهندگی اکبر به سازمان ملل یا همان طرح استثمار کشورهای 5+1 توسط جهان اکبر)، 
من باز هم خواهان سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی در ایران نیستم و تا زمانی که صدای ناله های یکپارچه ملت ایران که مستقیما به خودم خطاب شده باشد و خواستار برخورد من با رژیم باشد را نشنوم (یعنی تا وقتی که دلم نخواهد)، سرنگونی رژیم در ایران در دستور کار جهان اکبر نخواهد بود.

و در غیر اینصورت (یعنی اگر که نه تمایل عینی، واقعی و رسمی رژیم ایران و نه تمایل عینی، واقعی و رسمی گروه 5+1 برای استثمار مطلق شدن توسط اکبر با من باشد)، من خواهان سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی در ایران هستم.
و کشورهای 5+1 را مسوول ثانیه هایی می دانم که از سال 2009 تا کنون بر عمر رژیم جمهوری اسلامی و ایادی و مزدورانش در ایران اضافه گشته و از عمر من و سرمایه های سبز جهان اکبر در ایران کم.
و از کشورهای 5+1 پاسخگویی می خواهم. 
که این پاسخگو شدن 
یا با پذیرش پلان A پرونده پناهندگی اکبر بواسطه سازمان ملل محقق خواهد شد 
و یا با مجازات گروه 5+1 و کل شش کشوری که در آن گروه دست داشته اند (عضو آن بوده اند). 
و شاید در آینده میان مدت و یا بلند مدت و _اصلا خدا را چه دیده ای_ شاید هم در آینده کوتاه مدت، احتمالی برای تحقق پاسخگو شدن فوق الذکر هست و اراده من چنین احتمالی را ایجاد کرده و توسعه داده است.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است