لایک داری تیلرسون

خطر درز زودهنگام پرونده پناهندگی اکبر

من هنوز از ایران خارج نشده ام اما موضوع عاشقی پنهانی من به چشم و ابروی زن و بچه های حکام و مقامهای مسوول کشورهای 5+1 که مهمترین موضوع پرونده پناهندگی ام به سازمان ملل است و نشان می دهد عتابهایم نسبت به 5+1 یا از روی محبت و دلسوزی و یا جعلی بوده و ته دل اکبر هیچچی و هیچ خصومتی علیه کشورهای 5+1 وجود نداشته، در حال درز کردن است.

مثلا ساعتی پیش در کنار یک خبر در سایت صدای آمریکا کامنتی گذاشتم که عنوان خبر و کامنت، عبارت بود از:
"تیلرسون: سیاست ما در ایران، حمایت از عوامل داخلی برای انتقال مسالمت آمیز قدرت است"
و کامنت من:
 "لایک داری. زن و بچه ها و نوامیس شما و پنج کشور دیگه هم که دست خودمه در دیدگاه و نظام فکری اکبر. و بهتون اعتماد نسبتا کامل دارم. دوستتون دارم، عاشقتون هستم. عاشق چشم و ابروی خوشگل تون.
علی اکبر ابراهیمی
تهران"

حالا خطر اینجاست که اگه رژیم جمهوری اسلامی که به سطح بی ثبات، بد صدا و بوگندوی صدور فرمان آتش به اختیار نیز تنزل یافته، حسودی ش بشه چی؟ چی می شه؟ اگه بدجوری حسودی ش بشه چی می شه؟ و .... .
وضعیت بد ثبات و امنیت من در ایران هشت سال اخیر، اتباع و شهروندان کشورهای 5+1 را تا مدتها (تا چند ثانیه و یا تا چند قرن) در وضعیت اندوه و ماتم فروخواهد برد. و معلوم نیست که چه چیزهای لوکسی از ایشان خواهی ساخت پس از پوسیدگی و وارفتگی این پیله های غم و اندوه.

علی اکبر ابراهیمی
دهه دوم قرن بیست و یکم هزاره دوم
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است