شمارش معکوس برای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران

شمارش معکوس برای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی
هر روز آیا باید شاهد پژمردگی و پر پر زدن و مرگ گلهای ایران باشم؟
هنگامه شهیدی و عباس عبدی نیز این روزها در اعتصاب غذا بسر می برند.
یک دختر ایرانی نیز برای ده تیر ماه به سیستم قضایی کشور احضار شده است. نتیجه آن احضار هر چه باشد و حتی اگر آن احضار کنسل نیز بشود، در هر صورت من نسبت به آن احضار احساس بدی یافته ام و

همینک و همینجا با تو دهنی زدن به خطر، به این احساس بد "نه" می گویم. چرا که با موفقیت ها و پیروزی های من و با قوی تر شدن من که مخالف چنین فجایعی هستم، خاستگاههای چنین فجایعی ضعیف تر می گردد و امیدوارم دیگر شهروندان نیز هر یک به سهم خویش نیرویی همسو در اینمورد اعمال فرمایند.

من همینک و همینجا
از آقایان خاتمی، احمدی نژاد و روحانی می خواهم که
یک: یک کمک مالی فوری به نمایندگی از ایران و بواسطه یونسکو به من انجام دهند.
دو: تعهد نامه رسمی و کتبی به من بدهند که در صورت رد شدن رسمی و کتبی درخواست پناهندگی من به سازمان ملل، ایران بطور رسمی و جامع و بی نقص از من و سامان یابی و سازمان یابی مطالعات و پژوهشهای معلق و معطل مانده ام حمایت خواهد کرد.

این دو اقدام باید تا قبل از ده تیر ماه 1396 مصادف با یک جولای 2017 انجام شود. و در غیر اینصورت،
قدرت نظامی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران
باید به ارتش ایران،
قدرت امنیتی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران
باید به نهادهای امنیتی مربوطه ایران،
قدرت مالی و اقتصادی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران
باید به خزانه ملی ایران
و قدرت سیاسی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران
باید به جامعه مدنی ایران
واگذار شود.

کشورهای 5+1 موظف به تطبیق رویکردها و سیاستهای خویش با این سند هستند
اما مجازاتهای کوتاهی هر یک از ایشان در مورد این سند، برای کل آن شش کشور درنظر گرفته می شود. چرا که شان من ابراز نظر در مورد اختلافات داخلی اعضای گروه 5+1 نیست و من در هر یک از همه آن شش کشور بطور تئوریک و باالقوه منافع و دلبستگی هایی دارم و هر یک از آن بینهایت منافع و دلبستگی هایم بطرزی ویژه و منحصر به فرد و استثنایی، برایم از ارزش، اهمیت و اولویت درجه اول برخوردار است.

علی اکبر ابراهیمی
نماینده و مدافع حقوق و منافع جهان اکبر
پانزدهم خرداد 1396
پنجم ژوئن 2017
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است