معدل ایرانیان معاصر، لانه جاسوسی دشمنان بشریت است

کشورهای 5+1 باید به حال و روز سیاه دچار شوند.
ایران سیاه است.
من پول ندارم. من پس انداز ندارم.
از چپ و راست و در و دیوار و بالا و پایین دارند جیب من رو می زنند این ایرانی ها.
اینجا دارند مرا می جوند و البته حال و نای جویدن دارند و من نیز با دو ویژگی کارگری و امیدواری، خیلی به درد این جماعت درنده می خورم.
هر جا اداره دولتی یی هست برای ارایه خدمات به مردم، آنجا ها را مغازه های خودشان فرض کرده اند و قبل از همه چیز فیشهای نجومی رسمی و غیر رسمی (درآمدهای ویژه) خودشان را تضمین کرده اند.
اداره های دولتی ایران، لانه های جاسوسی دشمن هستند.
آن اداره ها توسط موجوداتی همچون لاریجانی قوه قضاییه ها، خامنه ای ها، احمدی نژاد ها، رییسی ها، قالیبافها و دیگر امثالهم مدیریت و نمایندگی شده اند.
ایرانی هایی که بر سر این گردنه ها مستقرند، دشمن هستند.
من ضد معاملات 5+1 با ایران برای ثبات بخشی به وضع رژیم موجود در ایران هستم.
من خواهان تحریمهای فلج کننده بر ضد جمهوری اسلامی ایران هستم.
من خواهان حمله نظامی گروه 5+1 به ایران هستم.
یک مشت دزد و دروغگو را دور و بر خودم جمع کرده ام. اینجا باید اتفاقی بیفتد. اتفاق از جنس قحطی و جنگ.
معنی مهم اینکه اکبر در میان ایرانیان دستش به نان و نوا و زندگی نمی رسد را درک کنید. این بسیار مهمه.
هشیار باشید که معدل ایرانیان معاصر، لانه جاسوسی دشمنان بشریت است.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است