شرکت کنندگان را راهنمایی می کنم و چرا خودم شرکت نمی کنم

شرکت کنندگان را راهنمایی می کنم و چرا خودم شرکت نمی کنم

راهنمایی من به آن بخش از مردم ایران که در انتخابات شرکت می کنند آن است که
در انتخابات ریاست جمهوری به آقای حسن روحانی رای بدهند
و در انتخابات شورای شهر به لیست شورای اصلاح طلبان.

و اما من خودم در انتخابات شرکت نمی کنم و رای نمی دهم. چرا که هیچیک از کاندیداها برای من میثاق نامه تهیه نکرده و امضا نفرموده اند.
 من قصد دارم به سازمان ملل مراجعه کنم و خواستار حمایت شوم و در صورتی که هیچ حمایتی در کار نباشد و حتی درخواست پناهندگی ام نیز رسما رد شود، قصد دارم به ایران برگردم و بطور رسمی مورد حمایت ویژه ایران هم بعنوان یک پژوهشگر و هم بعنوان یک آسیب دیده و غرامت طلب قرار بگیرم.

حتی اگر که رییسی چنین میثاق نامه ای را امضا کرده و به من می داد، من حق داشتم به وی رای بدهم و هر فوضولی که به این رای دادنم اعتراض داشته باشد را نیز محکم بزنم توی دهانش. اعم از سازمان مجاهدین و مبلغان فیس بوکی اش که به جای دبیرکلش به سمت من رها داده شده بودند و یا اصلاح طلبانی که با خاتمی ارتباطی نزدیکتر از ارتباط اکبر با خاتمی دارند و یا ملتی که در روزهای سخت خودشان خواب بودند و بار تقویت محمد خاتمی و حمایت از وی را من بجای معدل کل ایشان بر دوش کشیده ام.
و یا هر کس دیگری.... .

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است