ادامه یادداشت قبلی

اختلافهای امروزتان در ارائه لیست مشترک را به فال نیک بگیرید.
 ادامه یادداشت قبلی:

سه: یک بار در انتخابات قبلی که برای خبرگان بود، برای چه بود، نشان داده شد که
هم جناح اصلاح طلب توان کامل و مطلقی در ارایه لیست مشترک واحد به مردم را دارد
و هم مردم هوشمندی کامل و مطلقی در شنیدن صدای واحد اصلاح طلبان و ارایه پاسخ به آن را دارند.

امروز نیز ثابت شده است که اصلاح طلبان و مردم، آن شایستگی ها و قابلیتها را دارند و دیگر نیازی به زور آزمایی در اینمورد نیست.
امروز ما در یک مرحله جدید هستیم که ناخودآگاهمان می گوید یک شکل بازی جدید بجوییم. امکان تئوریزه کردنش نیز امروز با این سرعت وجود ندارد. شما آدمهای خوبی بوده اید که به سمت جناح خوب گراییده اید طی سالیان. پس امروز به ندای درونی خودتان گوش دهید. و بگویید اصلاح طلب خود من هستم.

چهار: اصلاحات، اصلاح طلبی و اصلاح طلب در ایران امروز فدای آرمان "رویش جوانه های اصلاحات، اصلاح طلبی و اصلاح طلب" شده است.
و اگر بخواهد منتی بگذارد، جوانه های خویش را در خفقان سرکوب کرده و اگر بخواهد ناسپاسی کند ریشه های خود را خشکانده است.
شورای عالی سیاستگزاری اصلاحات اصالت ندارد، چرا که مصونیت، امنیت و امکانات قطره سبز، کمتر از آن است. پس هویت خودش را از یک ناپدری که خود رژیم است گرفته است.
درجا زدن در شورای عالی سیاستگزاری اصلاحات که یک جوانه سبز ریشه دار، مثلا صفدر حسینی اش را نمی پسندد، نه ضروری است و نه بی ضرر و نه فایده ای عاری از گند دارد.
محسن هاشمی احتمالا هم شایسته است و هم پاکدست. اما در حد و اندازه های شرایط ممکن و امروز است و شایسته هزینه هایی که قطره های سبز پرداختند نیست که پس از هشت سال باز هم نتیجه ایثارگری های ناخواسته شان گره بخورد به نامهایی همچون هاشمی رفسنجانی که هم برایم قابل احترام است و هم گرانقدر. و یا گره بخورد به فیشهای نجومی.
دکتر شعله سعدی گزینه شایسته ای بود. اما چونکه اصلاحات را به رژیم شوهر نمی داد حذف شد.
امروز در اصلاحات یک خاتمی و واحد کامل که بتواند در چهارچوبهای سند اصلاحات به اصلاح طلبان پاسخگو باشد وجود ندارد.
هر اصلاح طلب مجبور است که خود را اصلاح طلب بنامد. جوانه ها بیشمارند. هر یک که خورشید را می بیند و سر به فلک می کشد، قوی خواهد شد و دست شورای عالی سیاستگزاری اصلاحات را نیز خواهد گرفت و از سطح مبتذل توالت (سطحی که شورا در آن مصونتر و موثرتر و برخوردارتر از اکبر و دیگر قطره های سبز است) بالا خواهد کشید.
با امید روزهای خوب و آخر و عاقبت خوش برای رهبر لال و مشکوک اصلاحات، عالیجناب محمد خاتمی.

علی اکبر ابراهیمی
انتخابات 1396
و 2017
ایران.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است