دست اتباع و شهروندان کشورهای 5+1 باید با ساطور قطع شود

موضوع شریک جرم بودن توده ها با رژیم در ایران.
آیا توده ها در ایران با رژیم جمهوری اسلامی شریک جرمند؟ آیا رای دادن به روحانی و یا رییسی جرم بوده است؟ کاندیداهای مطلوب کجا بوده اند که مردم به ایشان رای بدهند؟
اگر کشتارهای دهه شصت برای جناح حاکم در ایران مسئله است و می خواهد مسئله خودش را حل کند، چرا از پتانسیل کاندیداتوری برای ریاست جمهوری استفاده می کند؟ سپاه و سازمان مجاهدین حق دارند که برای نجات و تثبیت خودشان دست و پا بزنند. اما هرگز حق چنین گنده گوزی هایی که در بالا ذکر شد را ندارند. شما دارید با هم می جنگید، به ایران و به ملت ایران چرا آسیب می زنید؟
آنهمه ثبت نام کردند، آیا هیشکی نبود که فقط صلاحیت امثال رییسی احراز شد؟
آیا مردم بیگناه و بیچاره ای که به رییسی رای دادند شریک جرم جناح حاکم در همه و یا بخشی از پرونده های جناح حاکمند؟
من نیز می گویم که شریک جرم نیستند، اما وقتی 5+1 در تاریخ معاصر تحت فشار هستند برای پاسخگویی در مورد امور سیاست داخلی ایران، آنها ممکن است که سپاه و رییسی و آنچه که بعنوان پایگاه اجتماعی رای دهنده برای خودشان ساخته اند را همگی را با هم یکی کنند.
روحانی در اولویت من برای کتککاری نیست. من جناح حاکم را بخاطر عملکرد ضد سبز و ضد اقشار آسیب پذیر روحانی می زنم. جناح حاکم خودش برود روحانی را بزند. اما نه ادعای سبز بودن رژیم اعتباری دارد و نه ادعای طرفداری اش از اقشار آسیب پذیر. و نه ادعای اسلامش اعتباری دارد و نه ادعای لیبرالیسمش.
راستی چرا دست اتباع و شهروندان کشورهای 5+1 نباید از مچ قطع شود بخاطر این دزدی هایی که در ایران می شود؟
ایران رسما یک کشور اسلامی است. ایران حکومت اسلامی دارد. برای دزدی های کوچک در اسلام باید دست دزد از مچ قطع شود. چرا دست حکام و مقامهای مسوول جمهوری اسلامی در ایران قطع نمی شود؟
پس دست اتباع و شهروندان کشورهای 5+1 باید قطع شود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است