عاشقانه با محمود احمدی نژاد

جناب آقای محمود احمدی نژاد،
هر چند که
اگر سابقه شما اصلاح طلبی و یا تحولخواهی بود قطعا دو دوره در رژیم جمهوری اسلامی رییس جمهور نمی شدید
و سابقه جنابعالی دروغ، ریا، تحمیق ایران و ایرانیان از فرط خرکیفی تان زیر پر و بال رژیم و نهادهای تمامیت طلب زیر مجموعه اش، فساد و ظلم بوده است و
و در روزهایی که جنبش سبز در مقابل بتهای رژیم و حتی خود بت بزرگ ایستاده بود و مبارزه می کرد شما رابطه خودتان با بت بزرگ را رابطه پدر و فرزندی و یا پدر و پسری می خواندید تا مبادا در کنار معترضان تعریف و محسوب شوید،
اما برای جنبش سبز که در پی جذب حداکثری است، برائت جویی های اخیر جنابعالی از بت بزرگ که همان ولی شما بوده قابل استقبال است.
به چه ترتیب قابل استقبال است:

مطابق اصول نظری جنبشهای اجتماعی در ایران،
رنگ جنبش بعد از جنبش سبز در ایران، سرخ خواهد بود.
دکتر مهدی خزعلی و حامیان ایشان چشم و چراغ جنبش سبز و از ناب ترین ایرانی های معاصرند.
ایشان حق انقلاب نارنجی کردن ندارند چونکه نباید بیش از پیش فدا شوند و جنبش سبز به ایشان نیاز و احتیاج دارد.
و ابراز علاقه ستاد ایشان به رنگ نارنجی از روی دلسوزی، احساس مسوولیت و ایثارگری های بیش از حد ایشان تا مرز جنون و حماقت است.
و بازوهای نظارتی جنبش سبز اجازه چنین ایثارگری های مدیون کننده و کم اثری را به سرمایه های خودش نداد و این بی رحمی نسبت به دلبستگی های جنبش سبز را تصویب نکرد.

مطابق اصول نظری جنبشهای اجتماعی در ایران،
رنگ جنبش بعد از جنبش سبز در ایران، سرخ خواهد بود.
و جنابعالی و امثال جنابعالی برای پیوستن به جنبش سبز و مورد قبول و باور قرار گرفتن بعنوان اپوزیسیون نظام، موظفید که دست به انقلاب نارنجی بزنید.
و فعالیت بعنوان یک هویت نارنجی، در نظام ترتیب بندی و ترکیب بندی جنبشهای اجتماعی در ایران، مقدمه لازم برای رسیدن به هویت سبز است.
می دانم که طی مسیر صحیح برای یک مبتدی سخت است. اما شما اصول و مبانی بازی را طی کنید و به قوانین و قواعد بازی احترام بگذارید تا در جنبش سبز شاید حتی تا سطح رقابت محبوبیت و مقبولیت با موسوی و خاتمی نیز ارتقا یابید.
آنگاه حتی اگر موسوی و خاتمی نیز به جنابعالی حسودی شان شد، من خودم شیطان و احمدی نژادی می شوم که پانصد و شصت هزار تومان یارانه می دهم تا همین ملت بهاری و سبز بزنند توی دهان موسوی و خاتمی که حتی عرضه دادن یارانه چهل و پنج هزار تومانی را نیز نداشتند.
اما همانگونه که یارانه باید واقعی باشد و پرداخت شود و نباید طوری حرکت کنیم که هم قدرتهای جهانی به خودشان اجازه بدهند بیایند ذیل بند هفت کون ملتمان بگذارند و هم در داخل نیز چاهار تا گنده گوزتر از خودمان بزنند توی پوزمان و بگویند که مگه من خودم چلاقم تا یارانه دویست و پنجاه هزار تومانی را بدهم به تو که تو به مردم بدهی،
آری، همانگونه که یارانه دوهزار و پانصد یورویی باید واقعی باشد و پرداخت شود،
شان و مقام و رتبه و درجه موسوی و خاتمی و بسیاری دیگر از مصلحان و تحولخواهان در جنبش سبز نیز امروز برتر از شان جنابعالی است. و "این" یک واقعیت است.
امروز شما و بسیاری دیگر در درون رژیم و برخی نیز در میان اپوزیسیون محتاج فعالیتهای نارنجی هستید تا بتوانید به مقام سبز در عرصه سیاسی ایران معاصر برسید
و جفتک پرانی هایی همچون بایکوت خبری اکبر در تلویزیون دیدگاه و دیگر رسانه های اصلی خارج از کشور دردی از شما و امثال شما دوا نخواهد کرد و چیز گنده ای را گیر شما و امثال شما نخواهد آورد.
همه چیز امروز بطور واقعی به شما معرفی شد. شما توان انتخاب دارید.
دوستتان دارم و آرزوهای خوبی برایتان دارم.
جنبش سبز را برای تودهنی زدن به حسودان و بدخواهان محمود احمدی نژاد، هدایت و کمک کنید.
با سپاس،

علی اکبر ابراهیمی
صبح شنبه دوم اردیبهشت
22 آوریل 2017
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است