یک سند در سال 2017

جناب آقای دکتر مهدی خزعلی بزرگوار و محترم،

من هویتی هستم که در دیدگاهم کشورهای گروه 5+1 مورد بازخواست قرار گرفته اند. بدلیل مشکلات مربوط به حکومت استبدادی نظام جمهوری اسلامی بر ایران مورد بازخواست قرار گرفته اند.
و این موضوع به میزانی برایم مهم بوده و از جانب گروه 5+1 جدی گرفته شده
که بواسطه آن
بخش عمده ظرفیتها، امکانات و فرصتهایم در ایران و در عرصه های بین الملل در معرض ریسک قرار گرفته و تا حدی هزینه گشته است.

به جنابعالی که ارزش مورد خطاب قرار گرفتن و حق مورد توجه واقع شدن را دارید اطلاع می دهم و یاد آور می شوم
تا همه آنهایی که باید بشنوند نیز بشنوند:

که چنانچه قرار باشد گروه 5+1 دست از گزینه تضعیف بیش از حد تاب و توان من بردارند و
گزینه پاسخگو شدن در مقابل بازخواست های فوق الذکرم را انتخاب فرمایند، در دیدگاه من هر پاسخی از جانب ایشان قابل پذیرش نیست.
و فقط پاسخهای قابل پذیرش، قابل پذیرش است.

سرکوب جنبش سبز ملت ایران در سال 2009 برای من قابل پذیرش نیست
و در خاستگاههای آن سرکوبها، مفاسد و خطراتی بر ضد ایران، انسان و جهان پنهان گشته است.

به نسبتی که
ایران توسط افراد اصلاح گر مدیریت و نمایندگی نمی شود،
به نسبتی که
اصلاحات در ایران اجرا و عمل نمی شود،
به نسبتی که
مدیران و نمایندگان اصلاح گر ایران خود فسادگر بوده اند و
به نسبتی که
مدیران و نمایندگان ایران اصلاحگر نبوده و
خود فسادگر و تایید و تثبیت کننده و توسعه دهنده فسادند،
کشورهای 5+1 در دیدگاه من متهم به دخالت در امور داخلی ایران و مقصر و مجرمند.

با توجه به اینکه مدیران و نمایندگان دولتی و رسمی ملت ایران طی دهه های گذشته معدل استانداردها در ایران و معدل استانداردهای ایران را به سطوح شدیدا ناکافی تنزل داده اند،
با توجه به اینکه شش قدرت جهانی به جرم دخالت در امور داخلی ایران در دیدگاه من مقصر و مجرم شناخته شده اند و تحت بازخواست قرار دارند
و با توجه به اینکه طبق دیدگاه من اوضاع این سالها و دهه های ایران باید تغییر کند و اینجا باید اتفاقی بیفتد
و این اتفاقات و تغییرات
چه در اثر خواست و دستور من
و چه در اثر دیگر اراده ها و دلایل
دیر یا زود و به احتمال زیاد در پیش خواهد بود
و این اتفاقات و تغییرات
به همان نسبتی که از پایین به بالا و در فضایی آرام، روشن و شفاف متبلور نشود و از بالا به پایین و در فضایی تاریک، آشفته، بی ثبات و پر آشوب پیش بیاید
به همان نسبت نیز برای ایران چالشها و هزینه های بیشتر و بدتری در بر خواهند داشت،
من تشخیص داده ام که فعال بودن جنابعالی در عرصه سیاسی،
آن هزینه ها را
ضمن آنکه کاهش خواهد داد، بلکه
بطور هدفمند و هوشمند به خود مقصرین و مجرمین فسادگر و ستمگر متوجه و متمرکز خواهد کرد و
از سوختن خشک و تر با هم و
از سپر شدن ایران و ملت ایران بدست دشمنان داخلی خودش
تا حدی جلوگیری خواهد نمود و
در روزهای جابجایی و دست بدست شدن قدرت و نظام حکومتی،
ثبات، مصونیت و امنیتی نسبی
به کشور و ملت خواهد بخشید.

بنا بر دلایلی از این دست، من
همینک و همینجا
"هر عنصری در درون فضای سیاسی جمهوری اسلامی ایران"
که بطور آگاهانه، جدی و مصرانه
هویت خودش را بعنوان دشمن مهدی خزعلی، در مقابل مهدی خزعلی و مانع مهدی خزعلی تعریف می کند را
نگون بخت و بیچاره ای می شناسم که آخرین راه و چاره اش تقابل با مهدی خزعلی بوده است و
چنین بازندگانی را
بعنوان خائن به ملت ایران معرفی می کنم.

و از گروه 5+1 نیز انتظار ندارم که در نقشه های شوم چنان عناصری به دنبال فرصتهای معاملاتی و اقدام برای خودفروشی بگردند.
نسلهای بعدی کشورهای 5+1 نیز چنین انتظاری از امروزی های خودشان ندارند.

همچنین من از گروه 5+1 می خواهم که حمایت و هواداری از دکتر مهدی خزعلی، توسط سپاه و خود مجموعه جناح حاکم در ایران انجام شود

و با توجه به اینکه ریسک تکرار سرکوبهای سال 2009 در ایران وجود دارد،
من به مردم و به بچه های سبز مردم رو نمی زنم و از ایشان تقاضای فعال شدن در زمینه انتخاباتهای جمهوری اسلامی را ندارم و
هیچگونه مسوولیتی نیز در قبال سرکوب احتمالی هر گونه فعالی در عرصه های سیاسی ایران معاصر نپذیرفته ام.

قدردان دکتر مهدی خزعلی هستم،
از ایشان سپاسگزارم و
دعاگوی سلامتی ایشان
و دعا گوی موفقیتهای روزافزون ایشان هستم.

علی اکبر ابراهیمی
جمعه 24 فروردین 1396
بهار 2017
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است