ترامپ را خود آمریکا آورده است

ویزا و گرین کارت بچه های ما را بدهید
"کارفرمای گرین کارت آمریکا دار اکبر" باید همه گرین کارت و ویزا و همه چیزش اوکی و رسما تضمین شده باشد.
چرا که او از افتخار "کارفرمای امروز اکبر" بودن برخوردار است. 
و همچنین من وقتی که در فضای کسب و کار ایران بعنوان کارگر پمپ کار پیدا نمی کردم، او به من شغل داد و من طی این مدت درآمد مناسبی در شرکت وی داشته ام با اوقات فراغت لازم و جا و برخی دیگر مزایا. من در کنار او تقویت شده ام و او واسطه خدا برای تقویت اکبر بوده است، آیا نباید پاداش داشته باشد؟ عجیب است! 
ای آمریکا دهنت سرویس، اگه واقعا ادعا می کنی که ترامپ عقل درست حسابی نداره پس چی شد که با خرد جمعی نخبگانت بطور دقیق و یواشکی خودت آوردیش و به کانون تمرکز انتخابات ملت آمریکا تقدیم و القایش فرمودی!؟ عجیب است.
ضمنا من قبل از مشخص شدن رای دادگاه استیناف در مورد فرمان اجرایی مربوطه ترامپ، تصمیم گرفته بودم این یادداشت رو بنویسم فقط وقت نمی شد. به ارواح اجدادت قسم که راست می گم ای آمریکای بزرگ.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است