نه مسوول بی شرفی اتباع 5+1 هستم و نه مسوول خنگی و گیجی شان

یک یادداشت دیگر:
مغز آدم را سوراخ می کنند اینها. آنقدر گفته اند پرداخت شده که به من نیز القا شد.
همین دقایقی پیش یادم آمد که یک دریافتی داشته ام و به راننده که به واژه لیست و فهرست آلرژی دارد می گفتم لیستش را بده می گفت فردا. و فرداها نیز عجله و سهل انگاری می کرد و لیست نمی داد و من نیز که منتظر دریافت لیست بودم تا ثبت کنم، چیزی را در دفترم ثبت نکردم. اما مبلغش را یادم نیست. شاید ده یا پنجاه هزار تومان بوده و شاید به میزان 275 هزار تومان از آن 362 هزار تومان مورد اختلاف.
در هر صورت من نمی توانم چیزی را تایید کنم و مسوولیت آن را نیز نمی پذیرم و چنانچه کارفرما مبلغ 362 هزار تومان را به من نپردازد، از نظر من به من مدیون است و من چه در این دنیا و چه در جهان آخرت تا جایی که زورم برسد _که تا هیچ جا هم زورم نمی رسد_ انتقام این مبلغ را از کارفرما خواهم گرفت.
راستی اگر هم پرداختهای راننده صحیح بوده و هم ریگی به کفش کارفرما نیست، پس اینهمه پنهان کاری و پیچ و خم و عدم شفافیت نشانه چیست!؟ و آنهمه التهاب و هیاهویی که راننده برای ارایه لیست به راه انداخته بود و فکر مرا از کار انداخت تا من همین پرداخت ثبت نشده اش را نیز به یاد نیاورم آیا مشکوک نیست؟ آیا او واقعا پول مرا پرداخته است یا دزدیده است؟
اگر سیستم دزد نیست پس چرا به عادی و معمولی بودن آلرژی دارد و به غیر عادی و عجیب غریب و پنهان کار بودن و شکلک درآوردن تمایل دارد؟ لعنت بر پدر و مادر و جد و آباد هر چی آدم حرف اکبر نشنو و حرف اکبر نفهم است. چهار ماه است که دارم نامه می دهم یک کپی از لیست انعامهای پرداختی به هر راننده در دسترس عموم قرار دهید، انگار که کرند. حیف موشک و بمبهای گران قیمت و باشرف و با حیثیتی که باید روی سر اینها بیفتد. واقعا حیف.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است