رژیم ایران خط قرمزهای امنیت پایدار 5+1 را نقض کرده است

چندین مطلب در یک یادداشت

رژیم ایران خط قرمزهای امنیت پایدار 5+1 را نقض کرده است

آزادی مادر مصطفی کریم بیگی ظرف 48 ساعت یکی از خط قرمزها بود
اما رژیم جمهوری اسلامی، این خط قرمز را نیز زیر پا گذاشت.
و گفته بودم که در چنین صورتی موضوع "خواست شکنجه فیزیکی اتباع و شهروندان کشورهای 5+1" را مد نظر قرار داده و بر آن تاکید خواهم کرد.
و همین کار را هم کردم و در آرشیو گذاشتم تا آیندگان ببینند که من برای اعضای 5+1 چه ها خواسته ام.

مخاطب چنان مواضع سخت، صریح و قاطعی از سوی اکبر، سران 5+1 و وزرای امنیتی و اطلاعاتی و نظامی آنها هستند و من بنا ندارم در اداره جات ایران و یا خارج برای کارمندان بی گناه و از همه جا بی خبر از این داستانهای وحشتناک و عجیب غریب تعریف کنم و کارهای خودم را در معرض لجبازی های آنها قرار داده و خراب کنم. آری من با گالیله موافقم که واقعیت شبیه محتوای مغز آنهاست. موافقم چرا که نسبت به اعتقاداتم جدی هستم. اینجا برای من است و اول آخر من وارث این خاک خواهم بود و من خواهم ماند با هر موجود زنده ای که بخواهد اینجا نفس بکشد. همین که جرات نداری ماشه را بکشی و یک تیر به گیجگاهم بزنی تایید کننده این است. آرام باش و آرام بخور خط و نشان ها را، که آری همه چیز آرام است.

از دادگاه 500 دلارم چه خبر
مراحلش را کلا همان زمان طی کردم و دست آخر به دادسرای محل اقامت ارجاع یافتم. جاهای دیگر فقط بلد بودند ستار بهشتی های مردم را بکشند و وام و رانت بین خودشان رد و بدل کنند و .... و .... و در روزنامه های کثیر الانتشار آگهی داده ام و طرف به دادگاه فراخوانده شده است. ماهها گذشته است و من رفتم و قاضی نبود تا نامه استعلام را امضا کند و من فردایش را نیز مرخصی گرفتم. نامه استعلام دادگاه را نیز برای بانک برده ام اما فقط استعلام صحت و سقم واریز بوده و نه آدرس طرف. نمی دانم دارند چه کار می کنند؟ قرار است بیست یا سی روز دیگر نیز یک سری بزنم و بپرسم رای دادگاه چه بوده.  فقط خدا کند پرونده به پایان برسد تا من بتوانم برای هفته ها و ماههای زندگی و عمرم برنامه ریزی کنم.

حمایت اکبر از امکانات چاق و چله مهاجرتی ایرانیان

اون نامه شاهزاده رضا پهلوی به ترامپ که در حمایت از مهاجرت ایرانیان بود خیلی قشنگه. حتی همین چند کلمه ام نیز از سر این اکبر نشناسان و اکبر کشان زیاد است. از سر این جفتک پرانها که اکبر در میانشان نان و فرصت شغلی و موقعیت شغلی پیدا نمی کند. همین یک ذره حرمتی که این قوم معاصر در نظر استبداد و استعمار دارند از صدقه سر قطره های سبز است که اکبر نیز یکی از اونهاست. من به استبداد و استعمار فشار آوردم که شما بتونید دور زندگی و حریمتون مرز بکشید و قیافه بگیرید. اما لااقل برای خود من قیافه نگیرید. سلامتی و امنیت رو من خودم به شما بخشیدم و خودم هم هر وقت که بخوام می گیرم. ولی انگار که شما قصد دادن ندارید. پس دیگه چرا به من جفتک می زنید؟ اعتصاب غذای سلامت کش آرش صادقی چه معنایی داره غیر از جفتک پرانی شما به سمت اکبر؟!
هی می گم حقوق بشرو نقض نکنید انگار کرند!!!

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است