خواست شکنجه فیزیکی اتباع و شهروندان کشورهای 5+1

مادر مصطفی کریم بیگی باید ظرف مدت 48 ساعت از لحظه بازداشت، آزاد شوند. امکان ارتباط و دسترسی لحظه به لحظه ایشان با آرش صادقی باید به سرعت فراهم شود.
در غیر اینصورت بطور اتوماتیک بر حق من مبنی بر خواست شکنجه فیزیکی اتباع و شهروندان کشورهای 5+1 یکبار دیگر نیز تصریح و تاکید شده است و احتمالا از این پس من از این حقم بعنوان یک کارت در بازیهای سیاسی تحمیلی که به من تحمیل شده است استفاده خواهم کرد و در جهت تئوریزه کردن چنین اراده ای گام برخواهم داشت.

بازداشت مادر مصطفی کریم بیگی که نشد پاسخ اعتصاب غذای آرش صادقی.
ممنوع کردن ورود پناهجویان به خاک آمریکا که نشد پاسخ تعجبها و پرسشهای اکبر از سازمان ملل و شش قدرتی که اراده شان بر اراده آن سازمان مقدم است.

حتی اگر یکی از آن کشورهای 5+1 و یا حتی خود سازمان ملل بتواند جواب مرا بدهد، من نه فقط آن یکی که کل همه آن شش ابرقدرت را یکجا از مجازاتهایی که خواهان اعمالشان بر آنها هستم معاف خواهم کرد.

اه، من هی می گم حقوق بشرو نقض نکنید اینا هی حقوق بشرو نقض می کنن! هدی صابر رو آزاد کنید و اگر نمی تونید، امتیازهایی رو که می خوام بهم بدید.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است